Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@14:47:54 GMT

روزانه 30 هزار قرص نان صلواتی در زنجان پخت می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۳۷۰

روزانه 30 هزار قرص نان صلواتی در زنجان پخت می شود

زنجان - ایرنا - رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: به همت این اتحادیه و همراهی نانوایان زنجانی، به مناسبت ایام محرم روزانه 30 هزار نان صلواتی در زنجان پخت و توزیع می شود.

کمال الماسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این کار خیر در محوطه امام زاده سیدابراهیم زنجان در نانوایی سیار انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: پخت روزانه این تعداد نان به خاطر افزایش تعداد زائران حسینی در این ایام است و در مجموع از روز دوشنبه آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
الماسی تصریح کرد: نانوایان برای رفاه حال مسافران و زائران حسینی از ساعت 7:30 صبح تا اذان مغرب در این مدت پخت نان خواهند داشت.
وی گفت: این چهارمین سال متوالی است که به همت همه نانوایان عضو اتحادیه د رامام زاده سید ابراهیم انجام می گیرد و بازتاب خوبی نیز در میان مردم و مهمانان حضرت سیدالشهدا داشته است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 850 نانوایی در شهرستان زنجان فعال است، که موجب اشتغال 3 هزار کارگر نانوایی در شهرستان زنجان شده است.
3216/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نان صلواتي اتحاديه نان عزاداران حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس یکم اردیبهشت؛ رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز شنبه (یکم اردیبهشت) با رشد ۷۷۶۴۳ واحدی به ۲,۲۸۵,۸۵۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۱۴۵۵.۱۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۲.۱۲۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۹۲,۳۷۱ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۶,۳۴۲.۴۱۰ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۰۰۳,۵۲۵.۲۵۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6083329 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جمع آوری روزانه ۷۰۰ تن زباله و پسماند خانگی در قم
  • ۱۲ گام برای زندگی سالم، به سبک ایرانی‌ها
  • روزانه ۷۰۰ تن پسماند شهری در قم تولید می‌شود
  • گزارش روزانه بورس یکم اردیبهشت؛ رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • برنامه ریزی برای ساخت ستاد عتبات عالیات استان همدان
  • روزانه ۵۰۰۰ نسخه الکترونیک در زنجان صادر می‌شود
  • روزانه ۵ هزار نسخه الکترونیک در زنجان صادر می‌شود
  • فال شمع روزانه امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (عکس) صف طولانی بستنی قیفی صلواتی در حاشیه سفر رئیسی به سمنان
  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید