Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:05:44 GMT

100 عنوان‌ برنامه هفته دفاع مقدس در فردوس اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۳۹۱

100 عنوان‌ برنامه هفته دفاع مقدس در فردوس اجرا می شود

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس از اجرای 100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد‌.

به گزارش ایرنا مرتضی سکندری مقدم روز سه شنبه در نشست خبری افزود: جنگ تحمیلی با وجود همه دشواری ها و سختی ها، دستاوردهای داخلی و بین‌المللی زیادی را نیز برای ما به دنبال داشت.
وی ترویج روحیه شهادت طلبی، ایجاد خودباوری در مردم، خودکفایی در تولید، رشد باورهای دینی، تولد تفکر بسیجی و تحول صنایع دفاعی کشور را از جمله دستاوردهای داخلی دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی، مبارزه با قدرت های بزرگ، اعتقاد به نقش ایران در تامین امنیت منطقه و بیداری جهان اسلام را از جمله دستاوردهای بین المللی دفاع مقدس برای ایران‌ اسلامی برشمرد.
وی برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح، دیدار بسیجیان با مسئولان، اعزام راهیان به خوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری یادواره های شهدا در محله، همایش بزرگ رزمندگان، گلباران گلزار شهدا، برگزاری همایش اسوه های صبر و مقاومت، اعزام راویان دفاع مقدس به صبحگاه مدارس و نیز اعزام تیم های جهادی پزشکی به مناطق محروم را از جمله برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس در شهرستان فردوس اعلام کرد.
سکندری مقدم گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف و مسابقات فرهنگی اجتماعی در پایگاه های حوزه شهری از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان فردوس است.
9865*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاعي دفاع مقدس فردوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه نقد پیش از چاپ کتاب داستانی «سروان شوذب مشکینی» نوشته مهرداد عادلی فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ابوالفضل درخشنده، محمدقاسمی پور، مرجان حصیرچی، طاهره قادری و نویسنده اثر در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطرات مرحوم سروان شوذب مشکینی از فرماندهان گروهان لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع مقدس است.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۴ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 6098992 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • ۵۶۳ برنامه هفته هلال احمر در مازندران اجرا می شود
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود
  • ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در آذربایجان غربی اجرا شده است
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران