Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد تولایی طلبه جوان مشهدی که چند روز پیش مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته بود، صبح امروز در بیمارستان قائم مشهد به لقاءالله پیوست.

چند روز پیش بود که خبر مجروح شدن این طلبه جوان مشهدی در فضای مجازی پیچید؛ ماجرا از این قرار بود که این طلبه جوان با پبکان خود در حال رانندگی بود که فردی به بهانه سوال به او نزدیک می‌شود و با ضربه چاقو وی را دچار آسیب شدید کرد و عابران پس از مشاهده وضعیت این طلبه، او را به مرکز درمانی منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام پس از چند روز تحمل درد ناشی از این حمله وحشیانه، محمد تولایی صبح امروز در بیمارستان قائم مشهد، با عروجی شهادت‌گونه، دعوت حق را لبیک گفت.

 در ادامه ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت عروج شهادت‌گونه محمد تولایی، تصاویر سه فرزند خردسال  این طلبه جوان را به نام‌های علی، محمدحسن و زهرا مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»

 

محمد جواد رئیسی تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند «تازه نفس» گفت: در هر قسمت از این مجموعه مستند با یک جوان متولد شده پس از انقلاب که در زمینه‌ای به موفقیت رسیده است آشنا می‌شویم. ما دو نیت داشتیم و در ابتدا به دنبال این بودیم که این فرد چگونه به موفقیت رسیده  و مسیر موفیقت را معرفی کنیم همچنین در پی آن هدف دیگر ما معرفی آن رشته و زمینه‌ای است که فرد در آن موفق شده است.

وی افزود: هدف ما برای نشان دادن موفقیت بود و اینکه این جوانان در فضای جمهوری اسلامی تربیت شده‌اند، این مستند را تهیه کردیم.

تهیه کننده مستند عنوان کرد: مجموعه مستند تازه نفس قصه جوانانی است که در رشته و تخصص خود از مفاخر ایران زمین محسوب می‌شوند. تمامی سوژه‌های این مستند از قشر جوان جامعه و تقریبا زیر ۳۷ الی ۳۸ سال هستند.این جوانان همگی متولدین پس از انقلاب اسلامی هستند و در فضای جمهوری اسلامی رشد کردند و در هر زمینه‌ای از جمله علمی، ورزشی، هنری و زمینه تخصصی خودشان به موفقیت رسیدند.

وی افزود: افرادی که سوژه این مستند قرار گرفته شدند، نیمی شناخته شده و نیم دیگر آنها افرادی هستند که شناخته شده نیستند. این امر باعث می‌شود که ما با گستره عظیمی از جوانانی که در فضای انقلاب زیست می‌کنند و با تلاش خود امید به آینده کشورشان دارند، آشنا شویم. متاسفانه همیشه در فضای مجازی تبلیغاتی سو بر مبنای ناامیدی جوانان منتشر می‌شود، اما این مجموعه مستند دقیقا نقض  اخبار است.

رئیسی اظهار کرد: این مجموعه ۵۰ قسمتی هر هفته چهارشنبه ها به روی آنتن شبکه افق می‌رود. هر قسمت از این مستند به یک سوژه خاص می‌پردازد و تولید قسمت‌ها از قبل انجام شده و بخش دیگر هم همزمان با پخش در حال تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • اجرای طرح‌های معماری ایرانی - اسلامی در بوستان‌های پایتخت
  • کاشت ۲۵۰۰۰۰ شاخه گل لاله در باغ ایرانی
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند
  • داوطلبان فریب فروش سوالات کنکور را در فضای مجازی نخورند