Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:53:06 GMT

به گواه تاریخ، PSV حریفی خطرناک برای بارسا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۵۴۳

به گواه تاریخ، PSV حریفی خطرناک برای بارسا

بارسلونا برای نگران بودن نسبت به پی اس وی آیندهوون، به اندازه کافی دلایلی تاریخی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بارسا امشب در نوکمپ پذیرای پی اس وی آیندهوون خواهد بود. تیم قدرتمند هلندی که خاطراتی نه چندان خوب برای بلوگرانا به یادگار گذاشته است.

اولین بار دو تیم سال 1978 در نیمه نهایی جام یوفا به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیندهوون در بازی رفت در ورزشگاه فیلپس توانست 3-0 بارسا را شکست دهد. در بازی برگشت بارسا تا آستانه جبران رفت اما گل نیک دیسی اجازه خلق معجزه را به بارسا نداد. آن بازی 3-1 به سود بارسا تمام شد و پی اس وی در بازی فینال با غلبه بر باستیا جام را بالای سر برد.

 

 

 

 

دومین بار دو تیم فصل 96-95 در یک چهارم نهایی جام یوفا به مصاف هم رفتند. بازی رفت در نوکمپ 2-2 تمام شد ودر بازی برگشت ابتدا بارسا با دو گل انریکه و فیگو پیش افتاد و سپس دو گل دریافت کرد. در نهایت سرجی بارخوان با زدن گل سوم، بارسا را به نیمه نهایی فرستاد. آبی و اناری ها در آن مرحله با شکست از بایرن حذف شدند.

 

سومین بار دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 98-97 در یک گروه قرار گرفتند و هر دو بازی رفت و برگشت، 2-2 تمام شد. بارسا آن سال نتوانست از گروه خودش صعود کند و در نهایت رئال بود که برای هفتمین بار فاتح لیگ قهرمانان شد.

 

بارسلونا آیندهوون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آیندهوون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا یکی از چهره‌های اصلی بازی شنبه شب بین خیرونا و بارسلونا خواهد بود که در آن احتمالا سرنوشت نایب قهرمان لالیگا تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

مدافع میانی در این فصل به‌صورت قرضی از باشگاه بارسلونا در خیرونا بازی می‌کند و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم میچل تبدیل شده، کمک کرده تا خیرونا برای اولین‌بار در تاریخ خود در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باشد.

اریک تابستان گذشته از بارسا به خیرونا قرض داده شد و در این تیم توانسته اعتماد به نفس از دست رفته را دوباره پیدا کند. او دیروز در مصاحبه با اسپورت گفت که در پایان فصل به بارسا بر می گردد.

امروز ژاوی نیز حرف اریک را تایید کرد و گفت او فصل بعد در بارسا جایگاه خوبی خواهد داشت. ژاوی همچنین گفت که دلیل جدایی اریک ورزشی نبود: «اریک فصل بعد بازیکن بارسلوناست و جایگاه بهتری نیز در تیم خواهد داشت. او به دلیل مشکل باشگاه در قضیه بازی جوانمردانه مالی از تیم رفت. من هرگز نمی خواستم اریک از بارسلونا برود ولی شرایط ایجاب می کرد.»

دیگر خبرها

  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا