Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@23:33:30 GMT

اتوبوس مسافربری در خیابان رجایی آتش گرفت +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۵۵۲

اتوبوس مسافربری در خیابان رجایی آتش گرفت +عکس

به گزارش ایسنا؛ حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام خبر آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی در مسیر شمال به جنوب خیابان شهید رجایی روی پل شهید آوینی، ستاد فرماندهی آتش نشانی عوامل ایستگاه‌های ۹ و ۸۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی درحال حرکت بوده که روی پل بزرگراه شهید آوینی دچار حریق شده است که آتش نشانان بلافاصله ضمن رعایت نکات ایمنی و ایمن سازی محل با استفاده از چند رشته لوله آبدهی از چند نقطه اقدام به مهار آتش کردند و پس از شعله‌زنی و خاموش کردن آتش سوزی کامل اتوبوس مشغول جستجوی محبوسین احتمالی در حادثه شدند که خوشبختانه هیچ فرد محبوسی در اتوبوس یافت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با تایید این خبر اعلام کرد: آتش نشانان پس از پاکسازی کامل از آثار به جا مانده این حادثه و ایمن سازی سطح بزرگراه محل حادثه را به عوامل راهنمایی رانندگی منطقه تحویل داده و به ماموریت خود پایان دادند.

این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و راننده اتوبوس نیز قبل از شعله ور شدن کامل اتوبوس از خودرو خارج و در جای امن حاضر شده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به تغییر مکان تقسیم، اعزام و رفع مشکل ترافیکی خیابان همدانیان گفت: دو سال گذشته به دلیل حضور مشمولان وظیفه و خانواده‌هایشان در محل پایانه جی مشکلاتی برای ساکنان و شهروندان محدوده خیابان همدانیان ایجاد شده بود.


ابوالفضل توکلی با اشاره به فراخوان مشمولان سربازی ۱۴۰۳ در محل سالن سرپوشیده ۲۵ آبان افزود: پیش از این محل اعزام مشمولان به مراکز آموزش، پایانه مسافربری شماره ۲ جی اصفهان بود.


وی گفت: با توجه به تغییر مکان مربوطه، به مشمولان توصیه می‌شود طبق فراخوان و مکان تعیین شده مراجعه کنند، زیرا سال ۱۴۰۳ در پایانه مسافربری ترکیبی جی هیچ‌گونه تقسیم و تجمع مشمولان وظیفه انجام نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین