Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار محمد علی‌پور، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: 6 کمیته گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۴ هزار و ۵۵۰ برنامه را در استان اجرا می‌کنند این برنامه‌ها توسط نیروهای مسلح، صدا و سیمای خوزستان و آبادان، کمیته ایثارگران، کمیته فرهنگی ورزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تدوین شده است.

وی افزود: به دستور استاندار خوزستان در حال تدوین نقش شهرها در دوران دفاع مقدس توسط ادارات کل و فرمانداران هستیم. در این راستا نزدیک به ۳۷ تفاهم‌نامه نوشته شده است. همچنین در آستانه تشکیل ستاد تدفین شهدا در استان هستیم که از این به بعد خاکسپاری، جانمایی و بارگاه‌سازی پیکر شهدا به استان‌ها واگذار شده است.

علی‌پور عنوان کرد: عبرت گرفت از دفاع مقدس و یادگار گذاشتن آن مفاهیم برای نسل‌های آینده یکی از ضرورت‌هاست. ما که دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را درک کردیم، راحت می‌توانیم آن را برای نسل آینده به ودیعه بگذاریم. اگر این کار را نکنیم دیگران آن را انجام داده و نشانی غلط به جوانان می‌دهند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: فرآیند ساخت موزه 4 ساله شد و در نهایت پیمانکار کار از سوی تهران به ما معرفی شد اما بنیاد حفظ آثار خوزستان کارفرمای باغ موزه خواهد بود.

وی در پایان بیان داشت: با 20 میلیارد تومان بودجه‌ای که استانداری خوزستان به باغ موزه تخصیص داد، آماده شدیم که آن را به مناقصه بگذاریم که این کار با همکاری معاون عمرانی استانداری خوزستان به سرانجام رسید.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی برای هفته دفاع مقدس در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم

شهید حاج رضا چراغی فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۶۲ در فکه به شهادت رسید. روایتی از زندگی این شهید بزرگوار را از زبان برادر و همرزمانش می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی در شیراز اعلام شد
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم