Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: سازمان بسیج کارمندان اقدام به برگزاری ۵۰۰ اردوی جهادی «میز خدمت» با حضور بیش از ۵ هزار مدیر در سطح کشور کرد و در استان نیز در تاریخ ۲۵ و ۲۶ شهریورماه ۳۱ میز خدمت در کل استان که از این تعداد ۵ مورد در مشهد بود توسط بسیج ادارات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در تبیین اهداف برگزاری چنین جلساتی گفت: با برگزاری میز خدمت در نظر داریم مسئولین در مناطق برای حل مشکلات پاسخگویی چهره به چهره بامردم داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان خراسان رضوی افزود: مابه عنوان یک فردمسئول بایستی مشکلات مردم راکه نمی‌توانند به مدیران دستگاه‌های اداری دسترسی داشته باشند را به مساجددعوت کنیم تا خدمتی به مردم کرده باشیم، چون خدمت به مردم و حل مشلات آن‌ها بهترین عبادت است.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم برای هر حوزه مقاومت بسیج ادارات ۲ میز خدمت ایجاد کنیم و پیش بینی ما این است تا پایان سال جاری ۲۰۰ میز خدمت در استان را برگزار نماییم.

کمالی در پایان با اشاره به حضور گردان‌های بیت المقدس بسیج ادارات در رزمایش هفته دفاع مقدس گفت: ما ۵ گردان بیت المقدس در بسیج ادارات داریم که تا پایان ۹۸ قرار است ۲ گردان دیگر نیز تشکیل دهیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی