Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@11:47:16 GMT

آتش سوزی اتوبوس مسافربری در تهران/عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۶۳۶

آتش سوزی اتوبوس مسافربری در تهران/عکس

این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و راننده اتوبوس نیز قبل از شعله ور شدن اتوبوس از خودرو خارج شده بود. آفتاب‌‌نیوز : صبح امروز یکدستگاه اتوبوس مسافربری در خیابان شهید رجایی آتش گرفت.
حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام خبر آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی در مسیر شمال به جنوب خیابان شهید رجایی روی پل شهید آوینی، ستاد فرماندهی آتش نشانی عوامل ایستگاه‌های ۹ و ۸۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه اتوبوس مسافربری شخصی درحال حرکت بوده که روی پل بزرگراه شهید آوینی دچار حریق شده است که آتش نشانان بلافاصله ضمن رعایت نکات ایمنی و ایمن سازی محل با استفاده از چند رشته لوله آبدهی از چند نقطه اقدام به مهار آتش کردند و پس از شعله‌زنی و خاموش کردن آتش سوزی کامل اتوبوس مشغول جستجوی محبوسین احتمالی در حادثه شدند که خوشبختانه هیچ فرد محبوسی در اتوبوس یافت نشد.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با تایید این خبر اعلام کرد: آتش نشانان پس از پاکسازی کامل از آثار به جا مانده این حادثه و ایمن سازی سطح بزرگراه محل حادثه را به عوامل راهنمایی رانندگی منطقه تحویل داده و به ماموریت خود پایان دادند.

این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و راننده اتوبوس نیز قبل از شعله ور شدن کامل اتوبوس از خودرو خارج و در جای امن حاضر شده بود.ایسنا  کد خبر: ۵۴۶۲۷۷ تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اتوبوس آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس