Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد  از فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از 31 شهریورماه خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد در راستای توسعه و تعیین فعالیت های علمی و براساس طرح آمایش آموزشی و به منظور ارتقای کیفیت و اصلاح هرم هیئت علمی در شهریورماه سال جاری اقدام به درج اعلام نیاز در فراخوان جذب هیئت علمی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیان جذب هیئت علمی در رشته های علوم پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه می توانند از طریق سامانه جامع دانشگاه آزاد پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوط در صورت دارا بودن شرایط از تاریخ 31 شهریور نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام کنند.

رهایی اظهار کرد: متقاضیان جذب هیئت علمی پس از گذراندن تمامی مراحل جذب، براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد جذب می شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: ثبت نام در سامانه جذب اعضای هیئت علمی حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی کند و جذب این افراد پس از طی شدن فرایند امکان پذیر است.

انتهای پیام/

جزئیات جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علم و دانش خدمات فراوانی به جامعه داشته که این قاعده در استان همدان نیز حکم فرما است.

استاندار همدان بیان کرد: امروز نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است که با متنوع سازی درآمدها و ثابت در این مقوله می‌تواند در پبش بردراهداف خود موثر باشد.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: کیفی سازی امور در دانشگاه باید سرلوحه کارها قرار گیرد در علوم انسانی در این دانشگاه به سمت برندسازی حرکت نماید.

استاندار همدان تصریح کرد: با رعایت تمامی شرایط تاسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان موافق هستم و حمایت خود را در این خصوص انجام خواهم داد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با متنوع سازی درآمدهای غیرشهری می‌تواند به درآمد پایدار برسد مجموعه مدیریت استان در این مسیر یاری گر این نهاد علمی است.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تاکید کرد: با ساخت شهرک پرواز، دانشگاه آزاد اسلامی همدان در محدوده شهری قرار می‌گیرد و بسیاری از خدمات را شهرداری موظف است به دانشگاه ارائه کند.

خبرنگار: فاطمه عزیزی‌هرمز

انتهای خبر/

کد خبر: 1227277 برچسب‌ها دانشگاه آزاد همدان دانشگاه آزاد اسلامی دبیرخانه هیئت امنا

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود