Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@20:42:48 GMT

صحبتی از فیلتر اینستاگرام در میان نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۷۲۸

محمد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره برخی اظهارات مبنی بر احتمال بسته شدن اینستاگرام گفت: چنین مسائلی در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه بحث نشده و طبیعتا شرط و شروطی هم برای ادامه فعالیت آن گذاشته نشده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی دو نهاد تصمیم‌گیر در این حوزه همچون شورای عالی فضای مجازی و کمیته تعیین مصادیق مجرمانه وجود دارد، باید این مسائل در آنجا بررسی و درباره نحوه ادامه فعالیت یا لزوم فیلترینگ آنها تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای با بیان اینکه چنین موضوعاتی باید بر اساس خردجمعی اعضا مطرح و تصمیم‌گیری شود، اضافه کرد: تا کنون در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه صحبتی از فیلتر اینستاگرام نشده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به احتمال فیلتر شدن اینستاگرام گفته است: اگر اینستاگرام‌ همکاری نکند به سرنوشت تلگرام‌ دچار می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست تشکیل ستاد دهه کرامت استان گفت: سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) که مصادیق بارز کرامت هستند به عنوان نمادین دهه کرامت نامگذاری شده و یک تابلو است که باید همه اقدامات و بزرگداشت‌ها با هدف پررنگ نگهداشتن این تابلو برای بشر انجام شود.

او افزود: دنیا از نعمت‌های الهی است و برای بشر خلق شده که باید انسان بهره را از آن داشته باشد و کرامت، انسان را به سعادت و بهره مندی از نعمات الهی سوق می‌دهد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: مشکلی که امروز و هر روز در تاریخ با انواع جنایت‌ها و خیانت‌ها وجود داشته به دلیل عدم ترویج فرهنگ کرامت و گرایش انسان‌ها به مادیات به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان، مکتب پرافتخار انبیا، اولیا و امامان را نماد کرامت و عزت معرفی کرد.

در این نشست، حضور خادمیاران رضوی، برگزاری جشن‌ها در بقاع و مساجد، اعزام زائر اولی‌ها و ۲۰۰ زوج به مشهد مقدس، همایش‌ها و جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه‌های دهه‌ کرامت در خراسان جنوبی اعلام شد.

امسال دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • نماینده فلسطین در شورای امنیت: هیچ دولتی نباید مصون از مجازات باشد/ نماینده تل‌آویو تهدید کرد
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال