Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:28:46 GMT

کاظمی: صحبتی از فیلتر اینستاگرام در میان نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۷۹۰

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای می‌گوید صحبتی از فیلتر اینستاگرام در این کمیته نشده است. ناطقان: محمد کاظمی درباره برخی اظهارات مبنی بر احتمال بسته شدن اینستاگرام گفت: چنین مسائلی در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه بحث نشده و طبیعتا شرط و شروطی هم برای ادامه فعالیت آن گذاشته نشده است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی دو نهاد تصمیم‌گیر در این حوزه همچون شورای عالی فضای مجازی و کمیته تعیین مصادیق مجرمانه وجود دارد، باید این مسائل در آنجا بررسی و درباره نحوه ادامه فعالیت یا لزوم فیلترینگ آنها تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای با بیان اینکه چنین موضوعاتی باید بر اساس خردجمعی اعضا مطرح و تصمیم‌گیری شود، اضافه کرد: تا کنون در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه صحبتی از فیلتر اینستاگرام نشده است.
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به احتمال فیلتر شدن اینستاگرام گفته است: اگر اینستاگرام‌ همکاری نکند به سرنوشت تلگرام‌ دچار می‌شود.

منبع: خانه ملت برچسب ها: فیلتر اینستاگرام ، فضای مجازی ، تلگرام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فیلتر اینستاگرام فضای مجازی تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حیدر سوسنی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجارهای اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنماهای در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر احترام به مطالبات و دغدغه‌های مردم خصوصاً خانواده‌ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه، اعلام کرد: شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمینی که به صورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتواهای مبتذل در فضای مجازی می‌کنند در اولویت مأموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضائی استان قرار دارد.

کد خبر 846694 منبع: مهر برچسب‌ها استان بوشهر خبر مهم فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • گوگل‌پلی رفع فیلتر می شود؟
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد