Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی پارک ملی گلستان از دستگیری شکارچی غیرمجاز در این پارک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ یحیی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۳ بامداد امروز دوشنبه 26 شهریورماه نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست واحد «میرزابایلوی» پارک ملی گلستان در حین گشت و کنترل در منطقه «دره باغ» متوجه می‌شوند که متخلفین به منطقه ممنوعه پارک ملی گلستان واردشده و در حال پروژکتورکشی می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ازآنجایی‌که فاصله آن‌ها بسیار دور بوده، با کمک مأمورین نیروی انتظامی «رباط قره‌بیل» و پس از پیاده‌روی طولانی یک نفر از آن‌ها را دستگیر می‌کنند.

به گفته مرادی یک نفر دیگر نیز با استفاده از تاریکی هوا و شناختی که از منطقه داشته، موفق به فرار می‌شود که مورد شناسایی قرارگرفته است.

مسئول روابط عمومی پارک ملی گلستان گفت: از شکارچیان متخلف دوقبضه اسلحه تک لول قاچاق، دوربین چشمی، نورافکن، شش عدد فشنگ و یک قطعه کبک کشف و ضبط شد.

مرادی اضافه کرد: برای متخلفین در مرجع قضایی آشخانه پرونده‌ای تشکیل و در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، عضو اصلی شورای راهبردی روابط عمومی بخش آب کشور گفت: هم اکنون ۱۲۷ میلیون متر مکعب آب در سد‌های استان با حجم ذخیره یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب وجود دارد.

کاظم جم  افزود: این حجم در مدت مشابه پارسال ۲۶۹ میلیون متر مکعب بود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: میزان بارندگی در سال آبی کنونی از مهر ماه ۱۴۰۲ تا کنون حدود ۸۴ میلی متر بوده است که نسبت به میانگین بلندمدت ۳۳ درصد کاهش دارد.

جم افزود: بارندگی‌های اخیر ممکن است این تصور را در ذهن شهروندان ایجاد کند که از خشکسالی و کم آبی عبور کرده ایم، این در حالی است که با یک ماه بارندگی، خشکسالی ۲ دهه جبران نمی‌شود و همچنان با تنش آبی مواجه هستیم از این رو مدیریت مصرف ضروری است.

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • شکارچی فلامینگو در سردشت دستگیر شد
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد
  • کلاهبرداری فیشینگ ۱۵ میلیاردی در بهارستان/متهم دستگیر شد