Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@07:48:25 GMT

نماینده مجلس: صحبتی از فیلتر اینستاگرام در میان نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۹۱۸

نماینده مجلس: صحبتی از فیلتر اینستاگرام در میان نیست

 رویداد۲۴محمد کاظمی درباره برخی اظهارات مبنی بر احتمال بسته شدن اینستاگرام گفت: چنین مسائلی در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه بحث نشده و طبیعتا شرط و شروطی هم برای ادامه فعالیت آن گذاشته نشده است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی دو نهاد تصمیم‌گیر در این حوزه همچون شورای عالی فضای مجازی و کمیته تعیین مصادیق مجرمانه وجود دارد، باید این مسائل در آنجا بررسی و درباره نحوه ادامه فعالیت یا لزوم فیلترینگ آنها تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای با بیان اینکه چنین موضوعاتی باید بر اساس خردجمعی اعضا مطرح و تصمیم‌گیری شود، اضافه کرد: تا کنون در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه صحبتی از فیلتر اینستاگرام نشده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمد کاظمی اینستاگرام فیلترینگ فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم

یک نماینده ادوار مجلس با انتقاد از اظهارات اعضای دولت درباره ارزهای تلگرامی گفت: «هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... آقای رئیسی را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»   غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین، با اشاره به اظهارات اعضای دولت سیزدهم درباره ارزهای تلگرامی گفت: «این فرار به جلو که چه عرض کنم، این دویدن به جلو است. اینها حرف‌های بچگانه‌ای است. اینها یعنی با مردم ارتباط ندارند؛ والله بالله حتی مدیران قبلی هم صلاح این مملکت را می‌خواهند و ما خائنی به جز بنی‌صدر نداشتیم. بعضی‌ها یک اشتباهاتی داشتند همانطور که دولت آقای رئیسی هم اشتباهاتی دارد که البته متأسفانه این دولت بیشتر از همه آنها دارد اشتباه انجام می‌دهد.»   وی ادامه داد: «بارها واقعیت موجود را به آقای رئیسی‌ گفته‌ام، ایشان یک تیم دیگری برای خود مهیا کند و بروند از واقعیت‌های جامعه برای ایشان گزارش بیاورند. هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... ایشان را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»   جعفرزاده گفت: «آقای رئیسی یک تیم را داروخانه‌ها بفرستند و یک تیم دیگر را به بازار بفرستد، شما پایتان را در چهارتا قصابی بگذارید همه چیز برای شما مشخص می‌شود. متأسفانه عرض کردم، با ۴۰۰ یا ۵۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می‌رود و بعد هم می‌گوید من رفتم میان مردم. اصلاً مردم می‌توانند به شما برسند؟ یکی هم می‌خواهد یک حرفی بزند، یک درخواستی دارد که مخالف نظر آقای رئیسی است، تند تند صلوات می‌دهند.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران از سال 1404 در مراحل پایانی تدوین!
  • کشف حجاب یک عنوان مجرمانه و مستوجب مجازات است
  • حل چالش حقوق کارگران در میدان بهارستان / راهکار صولت برای فرار از چالش حقوق کارگران
  • کشف حجاب یک عنوان مجرمانه و مستوجب محازات است
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد