Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:53:11 GMT

۴ انتصاب در آموزش‌وپرورش لرستان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۹۲۴

۴ انتصاب در آموزش‌وپرورش لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، طی احکامی جداگانه از سوی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و در مراسمی که امروز سه شنبه در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد؛ «اسداله عباس زاده» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان معرفی شد.

همچنین «فرزانه علیخانی» به عنوان سرپرست اداره آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش لرستان، «مریم کرمی» به عنوان سرپرست گروه بررسی محتوای آموزشی آموزش و پرورش استان و «بهروز شاکرمی» به عنوان رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان آموزش و پرورش لرستان معارفه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اسداله عباس زاده سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با ۳۳سال سابقه خدمت پیش از این به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد، معاون پرورشی آموزش و پرورش چگنی، مدیر کانون فرهنگی و تربیتی و مدیر دبیرستان شبانه روزی خدمت کرده است.

فرزانه علیخانی سرپرست اداره آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش استان نیز با ۲۶سال سابقه خدمت پیش از این بعنوان کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوم، کارشناس گروه های آموزشی ناحیه یک و دبیر دبیرستان استعدادهای درخشان خدمت کرده است.

مریم کرمی سرپرست گروه بررسی محتوای آموزشی و آموزش و پرورش لرستان نیز با ۲۵سال سابقه خدمت پیش از این بعنوان مدیر دبیرستان در ناحیه دو و سرگروه آموزش علوم اجتماعی استان و ناحیه دو خرم آباد خدمت کرده است.

بهروز شاکرمی سرپرست اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان آموزش و پرورش لرستان نیز با ۲۶سال سابقه خدمت پیش از این بعنوان کارشناس و کارشناس مسئول حقوقی، املاک و حمایت قضایی ناحیه یک خرم آباد و مدیر دبیرستان خدمت کرده است.

کد خبر 4407046

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش لرستان انتصاب مقامات خرم آباد ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد شهرکرد گرگان مراسم عزاداری شیراز سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: باید همه تلاش مناطق آموزش و پرورش در جهت ارتقاء شاخص‌های آموزش و پرورش معطوف شود و در این راستا تقویت بنیه علمی دانش آموزان و برگزاری همایش‌های تخصصی و جمع‌بندی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله حبیبی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم را در پیش داریم در این راستا برنامه‌های هفته معلم امسال در استان خوزستان با کمک استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی باشکوه و متفاوت برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر آن امتحانات نهایی در پیشرو قرار دارند و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: باید همه تلاش مناطق آموزش و پرورش در جهت ارتقا شاخص‌های آموزش و پرورش معطوف شود و در این راستا تقویت بنیه علمی دانش آموزان و برگزاری همایش‌های تخصصی و جمع‌بندی بسیار حائز اهمیت است.

حبیبی با اشاره به اینکه آموزشگاه‌های غیرمجاز مانع از اجرای عدالت آموزشی هستند، توضیح داد: فرهنگ اجتماعی باید به سوی اهمیت آموزش در جامعه پیش رود و در این راستا آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی آموزش در جامعه باید مد نظر باشد.

کد خبر 747020

دیگر خبرها

  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز