Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از 31 شهریورماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا رهایی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه و تعیین فعالیت‌های علمی و براساس طرح آمایش آموزشی و به‌منظور ارتقای کیفیت و اصلاح هرم هیأت علمی در شهریور، اقدام به درج اعلام نیاز در فراخوان جذب هیأت علمی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیان جذب هیأت علمی در رشته‌های علوم پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه می‌توانند از طریق سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی (سامانه جذب اعضای هیأت علمی) پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوط در صورت دارا بودن شرایط از تاریخ 31 شهریور نسبت به ثبت‌نام در فراخوان اقدام کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: متقاضیان جذب هیأت علمی پس از گذراندن تمامی مراحل جذب، براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی جذب می‌شوند.

رهایی تأکید کرد: ثبت‌نام در سامانه جذب اعضای هیأت علمی حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی‌کند و جذب این افراد پس از طی شدن فرایند امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/4007

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه