Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:45:31 GMT

غیبت ستاره خلاق رم برابر رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۶۰۶۵

غیبت ستاره خلاق رم برابر رئال مادرید

خاویر پاستوره، هافبک آرژانتینی آاس رم در دیدار فردا شب مقابل رئال مادرید حضور نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رم فصل قبل عملکرد فوق العاده ای در لیگ قهرمانان داشته و تا مرز رسیدن به فینال هم پیش رفت اما در مرحله نیمه نهایی مغلوب لیورپول شد. حالا رم در مرحله گروهی این فصل در گروه تیم قدرتمندی همانند رئال مادرید قرار گرفته و فردا شب در اولین بازی خود در سانتیاگو برنابئو مهمان مدافع عنوان قهرمانی 3 فصل اخیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما بدترین خبر برای دی فرانچسکو، غیبت خاویر پاستوره هافبک خلاق رم در این دیدار به دلیل مصدومیت خواهد بود. ساعتی پیش لیست جالوروسی برای این دیدار حساس منتشر شد و علاوه بر پاستوره، آندره چوریچ دیگر مصدوم و غایب این تیم خواهد بود.

 

لیست بازیکنان رم برای دیدار مقابل رئال مادرید به شرح زیر است:

 

اولسن، میرانته، مانولاس، فلورنزی، کولاروف، فازیو، گابریل ژسوس، مارکانو، کارسدورپ، سانتون، ده روسی، انزونزی، کریستانته، لورنزو پلگرینی، زانیولو، پروتت، ژکو، چنگیز، الشعراوی، کلایورت، شیک

پاری سن ژرمن آ اس رم رئال مادرید خاویر پاستوره

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن آ اس رم رئال مادرید خاویر پاستوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ هفته بعد در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. بازی کلاسیک فوتبال اروپا در نیمه نهایی که در تاریخ رقابت ها زیاد تکرار شده است.

رئال مادرید به خاطر سابقه و افتخاراتش در لیگ قهرمانان روی کاغذ شانس بیشتری از بایرن دارد و حتی شانس اول قهرمانی است. الخاندرو گریمالدو، ستاره اسپانیایی لورکوزن، نیز معتقد است رئال مادرید به فینال خواهد رفت.

وقتی از گریمالدو در این مورد سوال شد، او پاسخ داد: «رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بایرن دارد. در مجموع رئال همیشه در لیگ قهرمانان برابر هر تیمی شانس اول برد است. رئال در هر وضعیتی که باشد، در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و کاملا غیر قابل پیشبینی بازی می کند. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده اند اما معتقدم رئال را در فینال خواهیم دید.»

دیگر خبرها

  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • ترکیب رسمی رئال مادرید برابر بارسلونا + عکس