Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:04:59 GMT

8ملی پوش هندبال به فراز بام خاییز دهدشت پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۶۰۸۰

8ملی پوش هندبال به فراز بام خاییز دهدشت پیوستند

یاسوج - ایرنا - مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت گفت: برای حضور پرقدرت در لیگ برتر تیم هندبال فراز بام خاییز با هشت بازیکن ملی پوش قرار داد یک ساله امضا کرد.

مجید پارسایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ،اسامی این بازیکنان را بهرام رستمی ، مهرداد صمصامی ، مجتبی حیدرپور ، فرزادرستمی ، عباس اسدزاده ، امین فرهادی ، امیر فرهادیان و رضا کاظمی ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به قول های مسئولان استانی در حمایت همه جانبه از تیم هندبال فراز بام خاییز گفت: همکاری مسئولان پشتوانه خوبی برای حضور پرقدرت این تیم تازه نفس خواهد بود.
پیش از این رضا نکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با اشاره به حضور تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت در لیگ برتر هندبال گفت: هزینه حضور این تیم در این رقابت ها 15 میلیارد ریال خواهد بود.
فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان از 12 مهرماه آتی آغاز می شود.
این مسابقات با حضور 10 تیم در یک گروه و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم های برتر مشخص شود.
نفت و گاز گچساران، هپکو اراک، پتروشیمی مارون، نیروی زمینی کازرون، سربداران سبزوار، صنعت مس کرمان، فراز بام دهدشت، هیئت نجف آباد، فولاد مبارکه سپاهان و زاگرس اسلام آباد تیم های حاضر در لیگ برتر هندبال هستند.
شهر دهدشت مرکز شهرستان 131 هزار نفری کهگیلویه بیش از 60 هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان کهگیلویه 32 هیات ورزشی دارد.
7531/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ملي پوشان ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد هرمزگان، کاظم صالحی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، تعداد ۳۸۴ نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند.

صالحی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان نیکوکار در راستای رفع مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی و مسکن خانواده‌های ایتام و محسنین شهرستان میناب، اظهار داشت: سال گذشته حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر هشت میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک نمودند که هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.

رئیس کمیته امداد کمیته امداد شهرستان میناب یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و ۳۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد در شهرستان میناب هستند که از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان و کمک‌های مردم سخاوتمند و نوع دوست بهره مند می‌شوند.

کد خبر 6078701

دیگر خبرها

  • دوقلوزایی حیات وحش خاییز کهگیلویه
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • دوقلوزایی بز کوهی منطقه حفاظت شده خاییز + فیلم
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران هندبال ایران
  • پیروزی تیم هندبال گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • تداوم صدرنشینی مس در لیگ برتر هندبال