Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@05:00:21 GMT

شیرین‌ترین پیروزی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۶۰۹۴

به گزارش وانانیوز،  اواخر بازی برانکو، آدام همتی را وارد میدان کرد و سرمربی الدحیل، یوسف العربی را! این یکی از تفاوت‌های مهم دو تیم بود که پیروزی پرسپولیس را شیرین‌تر می‌کرد. بعد از گل الدحیل در نیمه اول، تقریباً همه امیدشان را از دست داده بودند، اما با گل ارزشمند سیدجلال «امید» به اردوی پرسپولیس برگشت و در نهایت این تیم با بازی خوب بازیکنانش و البته حمایت تماشاگران نیمه مربیان را به بهترین شکل ممکن برد تا یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های تاریخ خود را در آسیا جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارزش پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل وقتی بیشتر جلوه می‌کند که بدانیم ماه‌هاست پنجره‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و دست این تیم خالی. در فاصله مرحله یک‌هشتم تا یک‌چهارم نهایی، الدحیل و السد تقویت شدند و پرسپولیس و استقلال تضعیف، اما شاگردان برانکو با یک کام‌بک استثنایی به بازی برگشتند و نشان دادند با نیمکت خالی هم می‌توان دست به کار‌های بزرگ زد و به نیمه‌نهایی آسیا رسید. در این پیروزی البته از نقش تماشاگران، برانکو، سیدجلال، علی علیپور (به خاطر حرکتش روی گل دوم) و... نباید بی‌تفاوت گذشت. پرسپولیس با همین بضاعتی که داشت، نشان داد باید تا آخرین دقایق امیدوار بود و حتی اگر بازیکن نداشته باشی و نیمکتت خالی باشد هم می‌توانی دست به کار‌های بزرگ بزنی.
پرسپولیس دیشب در یک کلام شایسته پیروزی و صعود بود. شاید بگویید ضریب اشتباهات حریف هم بالا بود، اما فراموش نکنیم که بارسا هم وقتی ۶ بر یک پاری‌سن‌ژرمن را برد، هم از اشتباهات متعدد حریف استفاده کرد و هم از اشتباهات داوری.

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس الدحیل قطر دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا حرف آخر خبرورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال