Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت خیریه قلب های سبز که به عنوان نخستین موسسه خیریه با اهداف آموزشی و کمک به کودکان مبتلا به سرطان در شهر تبریز فعالیت می کند، همواره بر حمایت همه جانبه از افراد تحت پوشش خود تاکید داشته و دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌  جمعیت خیریه قلب های سبز که به عنوان نخستین موسسه خیریه با اهداف آموزشی و کمک به کودکان مبتلا به سرطان در شهر تبریز فعالیت می کند، همواره بر حمایت همه جانبه از افراد تحت پوشش خود تاکید داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، مبارزه با بیماری هایی همچون سرطان صرفا با کمک هزینه های درمانی محقق نمی شود و تقویت روحیه این کودکان و خانواده هایشان از اهمیت ویژه برخوردار است. 

جمعیت خیریه قلب های سبز که بیش از یک دهه به عنوان یاور موسسه محک در استان فعالیت داشته و مورد حمایت اقشار مختلف جامعه بوده بخشی از فعالیت های خود را به حمایت های غیر درمانی کودکان مبتلا به سرطان اختصاص داده است.

تجهیز بخش خون به دستگاه رگ یاب و یکپارچه سازی سیستم تصویری در اتاق بیماران،تهیه و توزیع لباس همراه برای اولین بار در کشور، حضورکارگروه نقاشی و توزیع میان وعده غذایی به صورت هفتگی در بخش خون و همچنین تدارک برنامه های آموزشی و تفریحی برای کودکان مبتلا به سرطان از جمله مهمترین این فعالیت ها می باشد.

در همین راستا طی دو هفته گذشته به همت خیرین این جمعیت کودکان مبتلا به سرطان و دانش آموزان مستعد و کم بضاعت توانسته اند روزهای شادی را سپری کنند.

تهیه بیش از 100 بلیط نمایش موزیکال نازبالالار، حضور در شهر بازی مجموعه تفریحی قلعه شادی و همچنین تماشای فیلم عروسکی خاله قورباغه از برنامه های شاد و مفرح تدارک دیده شده برای این کودکان بود.

همچنین با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، برنامه های تقویتی برای دانش آموزانی که در بیمارستان دوره درمانی خود را طی می کنند در نظر گرفته شده است.

خیرینی که تمایل دارند در این مسیر جمعیت خیریه قلب های سبز را همراهی نمایند می توانند با مراجعه به جمعیت و اهدا کمک های نقدی و معنوی خود گامی در جهت بهبود این کودکان عزیز بردارند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم شیرخوارگان حسینی شیرخوارگان شیراز اردبیل روزنامه های ورزشی فوتبال ایران عزاداری محرم شهید گمنام بیماران سرطانی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان

داوود پناهی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: مهمترین اهداف انجمن اتیسم همدان این است بچه‌ها را در سنین پایین بتوانیم شناسایی کنیم چون زمان در درمان بچه‌های اتیسم نقش کلیدی دارد و بهترین زمان برای تشخیص بچه‌های اتیسم بین یک تا دوسالگی است و زمان طلایی درمان اتیسم ۲ تا ۷ سالگی است.

وی افزود: بچه‌های اتیسم به صورت مادام العمر نیاز به نگهداری دارند و درک درستی از اتفاقات پیرامون خود و درک درستی از خطر ندارند و هر چه بزرگ‌تر می‌شوند مشکلات آنها بزرگ‌تر خواهد شد.

مدیر عامل انجمن اتیسم همدان با اشاره به اینکه از خانواده‌های اتیسم در ایران حمایتی صورت نمی‌گیرد و حمایت ها فقط به انجمن اتیسم برمی‌گردد و این انجمن در حد توان خود می‌تواند کمک کند خاطرنشان کرد: مرکز نگهداری کودکان اتیسم در استان همدان بسیار نیاز است و حمایت تمام مسئولان را در این زمینه می‌طلبیم.

پناهی نژاد یادآور شد: ۴۱۵ بچه در انجمن اتیسم پرونده دارند و این آمار متعلق به کسانی است که به انجمن اتیسم مراجعه کرده اند ولی آمار بیشتر از این تعداد است.

وی با بیان اینکه آمار جهانی می‌گوید از هر ۳۶ تولد یک کودک به اختلال اتیسم مبتلا است ولی در ایران از ۵۶ تولد یک کودک مبتلا به اختلال اتیسم است و نسبت اتیسم در دختر و پسر یک به ۴ است و این آمار را به جمعیت استان همدان حساب کنیم ما بالای ۲ هزار بچه اتیسم داریم که فعلاً شناسایی نشده است یا خانواده‌ها اطلاع ندارند که فرزندان اتیسم دارند.

وی ادامه داد: انجمن اتیسم تنها پایگاه جامع برای حمایت و درمان از کودکان اتیسم در همدان است و مسئولان باید ضرورت ایجاد توانبخشی و نگهداری از کودکان اتیسم را درک کنند و در این زمینه خیرین می‌توانند کمک بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6081646

دیگر خبرها

  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • کمک فوری برای نجات جان یک مادر سرطانی
  • حمایت اتحادیه اروپا از بیماران سرطانی در افغانستان
  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • شیوع بیماری پوستی در پکتیکا
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز