Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیچ از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم اجلاسیه شهدای کرج که در حسینیه عاشقان ثاراللهکانون شهید سبحانی ناحیه کرج برگزار شد، اظهار داشت: سلام بر تمامی شهدای اسلام و تمام مدافعان حرم که امروز در بین ما حضور ندارند.

وی  با اشاره به  اینکه  امیدواریم  در مسیر ائمه اطهار (ع)حرکت کرده و راه عاشقان عاشورایی امام حسین(ع) را ادامه دهیم، افزود: اگر بخواهیم در ارتباط با شهدا وصیتنامه آنها را مرور کنیم تمام مسائل آن مر بوط به محرم و صفر و رشادت‌های امام حسین(ع) و یارانش است و دست نوشته‌های شهدا ادامه مسیر سیدالشهدا(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مولایی با  بیان  اینکه دشمن  معتقد بود اسلام پیروز نمی‌شود،  عنوان کرد: دو راهکار  دشمن شکست ایران و دومی جنگ بدون پیروزی بود که هیچ کدام به کمک شهدا و سربازان دلیر ایرانی به ثمر نرسید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با  بیان  اینکه بعد از جنگ اسناد و مدارکی از وزارت جنگ عراق به دست ما رسید که حاکی از ترس دشمنان ما در پیروزی‌های مکرر عملیات‌های ما بود،  عنوان کرد: پیروزی ایران در سایه همدلی سپاه و ارتش اتفاق افتاد که یکی از مهمترین آنها آزادی خرمشهر بود که سبب شد لرزه بر وجود دشمنان ایران و اسلام بیفتد.

وی با  بیان  اینکه در حال حاضر  شرایط فرق کرده و قدرت نیروهای ایرانی از توکل به خدا و پیروی از امام حسین(ع) سرچشمه می‌گیرد،  گفت: دشمنان ما شکست ما را از بین بردن شیعه و ایران می‌دانند و معتقدند ایران ستون شیعه است و این فرهنگ از عاشورا  سرچشمه گرفته  است.

سردار مولایی با  اشاره به اینکه زمانی جوانان ما جان خود را در جبهه‌های  جنگ برای  کشور  و اسلام فدا کردند ولی امروز یک  عده کالاهای مورد نیاز مردم  را  در  انبارهای  خود احتکار می‌کنند،  تصریح کرد: اگر امروز روحیه ایثارگری  را درک نکنیم مشکلات  فراوانی  در  کشور به وجود خواهد آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| هراس افسران صهیونیست از پاسخ تنبیهی ایران

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فیلم| هراس افسران صهیونیست از پاسخ تنبیهی ایران
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند