Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@01:45:11 GMT

اردبیل به قطب پیوند کلیه شمالغرب کشور تبدیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۶۴۳۹

اردبیل به قطب پیوند کلیه شمالغرب کشور تبدیل می‌شود

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور گفت: با راه‌اندازی بخش پیوند کلیه بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل به قطب پیوند کلیه شمالغرب کشور تبدیل می‌شود که در این زمینه برنامه‌های مناسبی تدوین می‌شود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، داریوش آرمان تربیت عصر امروز در در نشست با معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار داشت: با راه‌اندازی بخش پیوند کلیه بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل به قطب پیوند کلیه شمالغرب کشور تبدیل می‌شود که در این زمینه برنامه‌های مناسبی تدوین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که 30 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه اختصاص می‌یابد بیان کرد: با اختصاص این اعتبار این پروژه تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است و در این زمینه خیرین بنیاد حمایت از بیماران کلیوی کشور همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور بیان کرد: فعالیت دریافت و نگهداری اعضا از بیماران مرگ مغزی نیزاز دیگر برنامه‌های این مجموعه است که در این زمینه همکاری‌های مناسبی توسط دستگاه‌های اجرایی استان انجام یافته است که تمامی این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است.

آرمان تربیت بیان کرد: تلاش بر این است که علم و فناوری را در حوزه تامین سلامتی مردم به اوج برسانیم که این مسئله نیازمند تعاملات همه‌جانبه است که خوشبختانه در استان اردبیل در این زمینه اقدامات بسیار مناسبی انجام یافته است.

وی اظهار کرد: توسعه خدمات‌رسانی به بیماران کلیوی جزو اولویت‌های اساسی است که در این راستا نیز برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمندی انجام یافته است که می‌تواند در رفع مشکلات و دغدغه بیماران کلیوی نقش شایانی ایفا کند که در استان اردبیل نیزدر این زمینه برنامه‌های مناسبی تدوین شود.

انتهای پیام/م

R41374/P1486/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد

سیدحامد عاملی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: مأموریت اصلی برای فعالیت سال جاری توسط مقام معظم رهبری مشخص شده و لازم است دستگاه‌ها در تدوین تمامی اقدامات اعم از زیرساخت‌ها و پروژه‌ها با محوریت تولید حرکت کنند.

او افزود: در حال حاضر فرصت بی سابقه‌ای برای حمایت از تولید ایجاد شده و در این راستا، کمیته حمایت قضایی، شورای حمایت از سرمایه‌گذاری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برای رفع موانع تولید فعالیت می‌کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه موانع حوزه تولید به هیأت مقررات‌زدایی اعلام می‌شود، بیان کرد: لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در راستای رفع موانع تولید برنامه‌ریزی کنند و نباید مانعی برای مأموریت جهش تولید ایجاد شود.

عاملی با تأکید بر لزوم تدوین و اعلام برنامه‌ها و پروژه‌های اثربخش و شاخص دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌ها، گفت: در قالب این برنامه‌ها باید پروژه‌های در حال اجرا و یا در آستانه تکمیل و بهره‌برداری اعلام شود و برای تأمین اعتبارات تلاش شود.

او ادامه داد: با وجود محدودیت‌های اعتباری ۱۰۰درصد اعتبارات جاری استان اردبیل در سال گذشته تخصیص یافت.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات مهم برای تخصیص اعتبار در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن اردبیل با ۲۰۵درصد تخصیص، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های بزرگ‌راهی استان با ۱۱۶درصد تخصیص،۲هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی با ۱۲۰درصد تخصیص، یک هزار ۲۱۰ میلیارد ریال به بیمارستان نجف‌زاده با ۲۴۲درصد تخصیص و سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۹۲ پروژه مهم استانی اختصاص یافت.

عاملی بیان کرد: در سال جاری یکسری اعتبارات ابلاغی در سال جاری به وزارتخانه‌ها ارسال شده که اقدام فوری مدیران از مرکز برای جذب و تعیین تکلیف سهم اعتباری پروژه‌های مربوط ضروری است.

او با اشاره به احصای ۹۱ پروژه نیازمند اعتبار در سال گذشته برای تکمیل، افزود: اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها جذب شده و امسال باید تکمیل و بهره‌برداری شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: توجه به اجرای ظرفیت‌های قانونی مرتبط با تأمین اعتبارات حوزه خانواده، جمعیت و فرزندآوری مورد تأکید بوده و اقدام مدیران در این زمینه ضروری است.

عاملی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای برگزاری جام صفوی در استان اردبیل، لازم است تمامی دستگاه‌ها به این موضوع کمک کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری