Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@16:14:42 GMT

۴ کشته در تصادف پراید و تریلر در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۶۵۲۲

۴ کشته در تصادف پراید و تریلر در اصفهان

رویداد۲۴داریوش کریمی با اشاره به برخورد یک دستگاه تریلر با خودروی سواری پراید اظهار داشت: متأسفانه این حادثه 4 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
وی افزود: ساعت 23:14 دقیقه شب گذشته تصادف گزارش و در ساعت 23:18 دقیقه نیروها به محل اعزام شدند و ساعت 1:15 دقیقه نیمه شب عملیات پایان یافت.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه این سانحه در محور چوپانان به خور اتفاق افتاده، گفت: سه نفر از سرنشینان پراید در محل حادثه جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر حین انتقال به مرکز درمانی فوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در حال حاضر راننده تریلر زنده و در بیمارستان بستری است.
کریمی خاطرنشان کرد: در این عملیات، عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات سه راهی خور و بیابانک حضور داشتند و اجساد جانباختگان را با تجهیزات رها سازی از خودروی پراید خارج و تحویل مقامات و ضابطان قضایی دادند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: عوامل اورژانس 115 نیز در صحنه سانحه حضور داشتند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تریلر کشته مصدوم پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مهرگان گفت: این حادثه شامگاه گذشته در کیلومتر پنج قیدار به کرسف به ندای امداد گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همچنین به وقوع حادثه دیگر و برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

مهرگان ادامه داد: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.


مهرگان از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت