Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اسلواکی، علیرضا نجاتی نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان ایران امشب در دیدار نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جوانان جهان که در شهر ترنوا اسلواکی در جریان است به مصاف حریفی از هند رفت. نجاتی در حالی که در تایم اول۴ بر صفر از حریف خود پیش بود در یک غافلگیری به پل رفت و با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب او راهی دیدار رده بندی این وزن شد.

نجاتی صبح امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ایلیف از بلغارستان رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دیدار بعدی به مصاف آندره گینس از آلمان رفت و با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و با نیمه نهایی راه یافت.

همچنین امین کاویانی نژاد امشب در دیدار نیمه نهایی وزن ۷۲ کیلوگرم به مصاف یاربیلوف از روسیه رفت و با نتیجه یک بر یک حریف را شکست داد و فینالیست شد.

وی صبح امروز در دور اول با حسین اف از ازبکستان کشتی گرفت و توانست با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شود. وی در دور دوم هم به مصاف حریفی از کرواسی رفت و با نتیجه ۱۰ بر  صفر از سد او گذشت. کاویانی نژاد در دور سوم در برابر ساندرس از آلمان قرار گرفت و با پیروزی  ۸ بر صفر راهی نیمه نهایی شد.

کد خبر 4407090 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: جوانان مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال الدحیل قطر تیم ملی فوتبال ایران والیبال السد قطر لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.

مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.

یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

کد خبر 6089006

دیگر خبرها

  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!