Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:21:52 GMT

تسهیل صدور روادید محور نشست کنسولی ایران وانگلیس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۶۶۹۳

تسهیل صدور روادید محور نشست کنسولی ایران وانگلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و انگلیس دیروز (دوشنبه) ۲۶ شهریور به ریاست «علی چگنی» مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان و مدیرکل مهاجرت وزارت کشور انگلیس در تهران برگزار شد.  

یادداشت تفاهم همکاری‌های کنسولی و همکاری‌های مهاجرتی، تسهیل و افزایش صدور روادید، بررسی امکان امضای موافقتنامه‌های معاضدت قضایی، انتقال محکومان و استرداد مجرمان، همکاری در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، انسان و جرائم سازمان یافته، همکاری‌های پلیسی، تسریع در اطلاع رسانی اتباع زندانی به سفارتخانه‌های دو کشور و رسیدگی به امور مرتبط با مشکلات ایرانیان مقیم از جمله مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4407093 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس ایران صدور روادید ایران مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی علی لاریجانی ارتش جمهوری اسلامی ایران سوریه محمد جواد ظریف بهرام قاسمی روسیه رئیس جمهور اسلامی ایران عراق اصلاح طلبان وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در دیدار دکتر پور جان آبادی با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع و مهاجرین خارجی استان مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی استان برگزار شد ضمن تشکر از همکاری و اقدامات موثر وخدمات مطلوب ارائه شده به اتباع و مهاجرین خارجی استان راهکارها و کیفیت بخشیدن به ادامه همکاری مطرح و مقرر شد با هماهنگی های ستادی موانع و مشکلات مرتفع گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • ایران ظرفیت‌های خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی-مهندسی به سریلانکا
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر