Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@17:56:16 GMT

ایده های تزیین بالای تخت نوزاد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۶۷۳۸

ایده های تزیین بالای تخت نوزاد

یکی از کار‌هایی که برای زیبایی بیشتر اتاق کودک می توانید انجام دهید تزیین دیوار بالای تخت خواب است، دکور بالای تخت خواب کودک را دست کم نگیرید، زیرا بیشترین تاثیر را در زیبایی اتاق او دارد. اصولا دیوار‌های اتاق کودکان نباید ساده و بدون تزیین باقی بماند سعی کنید با ایده‌های متفاوت دیوار‌های اتاق را تزیین کنید، برخی از ایده‌های جدید تزیین بالای تخت خواب کودکان را در ادامه مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





تزیین بالای تخت خواب کودک باعث رویایی شدن اتاق آن‌ها می شود مخصوصا اگر از تصویر زیر ایده بگیرید که نشان دهنده آسمان و ستاره‌های درخشان است. برای این کار باید دیوار‌های اتاق را به رنگ آبی تیره درآورید و با مقوا یک ابر به شکل زیر درست کنید، سپس با آویزان کردن ریسه‌های ستاره‌ای و نورانی یک آسمان پر ستاره داشته باشید.


ایده‌های مختلفی برای تزیین بالای تخت خواب کودک وجود دارد که نمونه‌ای از آن‌ها را در ادامه برایتان جمع آوری کرده ایم، ایده‌هایی که با استفاده از آن‌ها می توانید زیباترین اتاق را برای فرزندتان دکوراسیون کنید.                   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون اتاق خواب تزیینات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت

 اولین نوزاد طرح «نفس» در شهرستان کوهدشت چشم به جهان گشود و با اولین لبخند شیرین خود به سقط‌های غیرقانونی «نه» گفت.
طرح راه‌اندازی مرکز نفس طبق تفاهم نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت و سازمان بسیج جامعه پزشکی و با هدف جلوگیری از سقط جنین سالم در کشور راه اندازی شده است.
این مرکز با هدف کمک همه جانبه به خانواده‌هایی که به علل مختلف سقط جنین می‌کنند ایجاد شده است در این مرکز مادران باردار طی ۹ ماه بارداری تحت حمایت قرار می‌گیرند.
لازم به ذکر است روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه با اهدا بسته حمایتی توسط بسیج جامعه پزشکی از والدین این نوزاد تقدیر و تشکر بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • چگونه داروی تلخ به کودک بدهیم؟ از گول زدن حس چشایی تا مذاکره با کودک!
  • آکنه نوزادی چیست؟
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!