Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی یونایتد از روند رو به رشد تیمش در هفته های اخیر رضایت دارد.

طرفداری- ژوزه مورینیو در نشست خبری خود پیش از رویارویی با یانگ بویز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد.

گفته های آقای خاص را به نقل از MEN می خوانید:

دلیل غیبت والنسیا

آنتونیو والنسیا را با خود به همراه نیاوردیم چون زانوی او مناسب بازی کردن روی چمن مصنوعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوک شاو به جمع تیم برگشته است و فردا بازی خواهد کرد. دیوگو دالوت، اشلی یانگ و متئو دارمیان هم آماده بازی کردن هستند. 

چمن مصنوعی ورزشگاه و اشاره به راجر فدرر

نمی خواهم مخصوصا قبل از بازی از این مسئله به عنوان بهانه ای برای عملکرد بد استفاده کنم. همه می دانند شرایط بازی کردن روی این زمین فرق می کند. ما در سوئیس هستیم؛ خانه یکی از بهترین تنیسورهای تاریخ و من مطمئن هستم که آن مرد بزرگ گاهی بابت بازی کردن روی چنین زمینی راضی نیست اما مجبور به بازی کردن و برنده شدن است. همه می دانند که او یک زمین مورد علاقه دارد اما باید روی سطوح دیگر هم برنده شود. پس ما هم باید این کار را انجام دهیم و والنسیا تنها بازیکنی است که باید در این مورد از او مواظبت کنیم. شرایط او خاص است ولی جدای از او با تمام توان مان به زمین می رویم.

نکات مثبت از شکست مقابل تاتنهام 

به نظرم در حال پیشرفت هستیم. به توازن مشخصی و به ویژه همراه با یک روحیه رقابتگر در تیم دست یافته ایم. فرصت های زیادی خلق می کنیم و در حال تغییر دادن نحوه هجوم به سمت حریفان هستیم و همچنین به راهکارهایی برای محافظت از خودمان در برابر برخی شرایط خاص دفاعی دست یافته ایم. توانستیم در دو بازی خارج از خانه سخت برنده شویم که این اهمیت بالایی برای ما دارد و بنابراین خوشحالم ولی می دانید که پس از باخت برابر تاتنهام هم خوشحال بودم؛ نه به خاطر نتیجه، بلکه بابت چیزهای زیادی که شاهدشان بودم. آن بازی آغازگر روند پیشرفت مان بود.

برای حرف زدن از قهرمانی در لیگ قهرمانان خیلی زود است

فصل گذشته هیچ ارتباطی با فصل جاری ندارد. تیمی که می خواهد قهرمان لیگ قهرمانان شود، باید در تمامی خطوط از کیفیت فوق العاده ای بهره مند باشد و 13 بازی را پشت سر بگذارد. البته لازم نیست در همه آن بازی ها پیروز شد ولی 13 بازی فاصله وجود دارد. به نظرم زمانی که حتی اولین بازی خود را انجام نداده ایم، صحبت کردن در مورد شانس ما خیلی زود است. تمرکز ما روی مسابقه فردا است و سپس به سایر بازی های مرحله گروهی فکر خواهیم کرد. تمرکز ما باید بر روی صعود از کروه باشد. همیشه می گویم که وقتی تیمی به مرحله یک چهارم نهایی می رسد، آنگاه حس می کنید که فاصله چندانی وجود ندارد. اما حرف زدن در این باره خیلی زود است. فصل گذشته اتلتیکو مادرید در مرحله گروهی حذف شد و این مثال خوبی است که نشان می دهد خطر همه تیم ها را تهدید می کند. 

در واکنش به نتایج بد خودش در سوئیس

 دو بار در سوئیس شکست خوردم ولی هر دو بار صدرنشین گروه مان شدم. پس اگر به من بگویند با باخت در بازی فردا، کارتان را به عنوان صدرنشین گروه به پایان خواهید برد، سریعا پای برگه پیشنهادی را امضا می کنم. باخت در بازی فردا و صدرنشینی در گروه را می پذیرم.

قرارگیری رشفورد در ترکیب اصلی

او برای بازی فردا انتخاب شده است ولی می خواهم این را هم به شما یادآوری کنم که ما تنها می توانیم با یازده نفر بازی را آغاز کنیم. پس بعد از دیدن ترکیب بازی فردا، می توانید در مورد کسانی که قرار است بازی کنند صحبت کنید، نه کسانی که در بازی حضور نخواهند داشت. پس ما لوکاکو، رشفورد، ماتا، الکسیس و مارسیال را در اختیار داریم و همه آن ها نمی توانند همزمان بازی کنند. پس سعی کنید از بازی کردن آن هایی که به میدان می روند راضی باشید و از کسانی که بازی نخواهند کرد، انتقاد نکنید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی

   عصر ایران؛ اهورا جهانیان - تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با غلبه بر منچسترسیتی و آرسنال به مرحلۀ نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

   دیشب در بازی‌های برگشت باقی‌مانده از مرحلۀ یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ، رئال مادرید در زمین من‌سیتی پس از تساوی 1 بر 1 در وقت‌های قانونی و اضافی، در ضربات پنالتی 4 بر 3 از سد شاگردان پپ گواردیولا گذشت. بازی رفت این دو تیم در زمین رئال مادرید با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافته بود.

 در دیگر بازی دیشب، بایرن مونیخ در خانۀ خودش 1 بر صفر آرسنال را شکست داد. این دو تیم در بازی رفت با تساوی 2 بر 2 به کار خود پایان داده بودند.

  شاگردان گواردیولا در مصاف با رئال مادرید، فرصت‌های گلزنی بیشتری به دست آوردند ولی بدشانسی و تا حدی هم بی‌دقتی مانع رسیدن آن‌ها به گل دوم شد. گل اول بازی را رودریگو در دقیقۀ 12 برای رئال به ثمر رساند و نیمۀ اول به رغم حملات مکرر ‌من‌سیتی با همین نتیجه تمام شد.

  در نیمۀ دوم فشار حملات شاگردان گواردیولا بر روی دروازۀ مادریدی‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه کوین دبروینه در دقیقۀ 76 با یک ضربۀ دیدنی در محوطۀ جریمۀ رئال، گل تساوی من‌سیتی را به ثمر رساند.

  در ادامه بازی، منچسترسیتی با یکی دو شوت دقیق در آستانۀ گل برتری قرار گرفت ولی عملکرد خوب گلر رئال مانع حذف این تیم شد. در وقت‌های اضافی نیز دو تیم کاری از پیش نبردند تا اینکه کار به ضربات پنالتی کشید.

  در ضربات پنالتی، لوکا مودریچ اولین پنالتی رئال مادرید را هدر داد ولی برنارد سیلوا و متئو کواچیچ پنالتی‌های دوم و سوم منچسترسیتی را هدر دادند. باقی ضربات پنالتی دو تیم گل شد و در نتیجه، رئال مادرید ضیافت پنالتی‌ها را 4 بر 3 به سود خودش تمام کرد.

  برنارد سیلوا که یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی است، دیشب یک فرصت گلزنی عالی را هم در دوقدمی دروازۀ رئال مادرید هدر داد. هدر رفتن فرصت‌های گلزنی در برابر تیم فرصت‌طلبی مثل رئال مادرید، معنایی ندارد جز حرکت به سمت شکست.

  در بازی بایرن مونیخ و آرسنال، برتری از آن بایرن بود. مونیخی‌ها با اینکه در نیمۀ اول حملات زیادی داشتند ولی به گل نرسیدند. در نیمۀ دوم یوشوا کیمیش در دقیقۀ 63 دروازۀ آرسنال را با یک ضربۀ سر زیبا باز کرد تا راه بایرن مونیخ به سمت نیمه‌نهایی هموار شود.

   با حذف منچسترسیتی و آرسنال، فوتبال انگلستان دیگر نماینده‌ای در لیگ قهرمانان اروپا ندارد. پیروزی بایرن مونیخ در بازی دیشب قابل انتظار بود ولی در بازی من‌سیتی و رئال، به نظر می‌رسید شانس شاگردان گواردیولا بیشتر باشد. اگرچه آن‌ها با فرصت‌های گلزنی متعددی که خلق کردند، شانس بیشتری هم برای صعود به مرحلۀ بعد پیدا کردند، ولی شخصیت قهرمانی رئال مادرید ظاهرا سدی است که هر تیمی را در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند ناکام بگذارد.

کارلو آنجلوتی و شاگردانش در پی کسب چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا هستند. آن‌ها دو هفتۀ دیگر در مرحلۀ نیمه‌نهایی در الیانس آره‌نا به مصاف بایرن مونیخ می‌روند و هفتۀ پس از آن، میزبان شاگردان توماس توخل خواهند بود.

مانوئل نویر در سن 38 سالگی انگیزۀ بالایی برای قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا دارد. او که هنوز یکی از نقاط قوت بایرن مونیخ است، در مصاف با شاگردان فرصت‌طلب آنجلوتی کار دشواری در پیش خواهد داشت.

در دیگر مسابقۀ مرحلۀ نیمه‌نهایی، پاری سن ژرمن ابتدا مهمان دورتموند خواهد بود و سپس در پاریس باید تکلیف تیم فینالیست را روشن کنند. امباپه اگرچه پس از بازی دیشب گفت حتی در صورت قهرمانی، پاریس را ترک خواهد کرد، ولی قطعا انگیزۀ بالایی برای کسب اولین و آخرین عنوان قهرمانی اروپا با پاری سن ژرمن دارد.

قطعا هر سه تیم پاری سن ژرمن و دورتموند و بایرن مونیخ انگیزۀ مضاعفی هم دارند برای ممانعت از چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید. بویژه مونیخی‌ها که در صورت پیروزی بر رئال، می‌توانند در فینال به کسب ششمین عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ امیدوار باشند.

بورسیا دورتموند هم یکبار در سال 1997 قهرمان اروپا شده ولی پاری سن ژرمن تا کنون موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نشده است. کسب این عنوان می‌تواند هدیۀ امباپه به مردم شهر پاریس، پیش از وداع او با باشگاه پاری سن ژرمن باشد.   

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۴۴؛ بایرلورکوزن رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است