Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@12:57:19 GMT

ساحل بنفش برتانی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۶۸۴۵

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 1920 کیفیت 2560 کیفیت 1280 «برتانی / Britanny / Bretagne» یک استان تاریخی و یک منطقه فرهنگی در فرانسه است. برتانی روزگاری مسكن «دروئیدها » بوده است، سپس رومیان جای آنها را گرفتند و در حدود سال 500 به برتون ها یعنی بومیان بریتانیایی كه بواسطه «آنگلو ساكسون ها» از جزیره بریتانیا رانده شده بودند اجازه اقامت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرزمین برتانی یا بریتانیای كوچك نیز از این بومیان نام گرفته است. «گالتس دی ساراسین / Galettes de Sarrasin» از غذاهای خوشمزه ناحیه برتانی فرانسه است و شبیه همان نان های نازک کرپ است اما برای درست کردن نان آن از ترکیب گندم سیاه و آرد استفاده می شود تا مقوی تر و خوش طعم تر شود. برتانی در عین حال به واسطه طبیعت زیبا و ساحل بنفش آن مشهور است. تصاویری با کیفیت 4K از این منطقه زیبا را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک 4k ویدیو 4k

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!