Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا- مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی طبق سنت هر ساله با حضور هیأت ها و دسته های عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع)، از ساعت 21 و سی دقیقه سه شنبه شب 27 شهریور مقابل مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

بنابر اعلام ستاد نماز جمعه کیش همزمان با سراسر کشور مراسم سوگواری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور هیأت مذهبی از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 28 شهریور همراه با برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد خاتم الانبیاء (ص) کیش برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مراسم سوگواری شب عاشورای حسینی با حضور دلباختگان و عاشقان حسین بن علی (ع) از ساعت 21 و سی دقیقه چهارشنبه 28 شهریور در میدان ساحل برگزار می شود.
مراسم روز عاشورا نیز به صورت متمرکز با حضور تمامی هیات های مذهبی از ساعت 9 و سی دقیقه صبح پنج شنبه 29 شهریور در مصلای بزرگ جزیره کیش برپا می شود.
1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي عزاداري محرم كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امروز ساعت ۱۶ به وقت تایلند تیم ملی فوتسال ایران مطابق برنامه، تمرین خود را در ورزشگاه بانکوک آرنا با تمام نفرات برگزار کرد.

در این تمرین وحید شمسایی در کنار دستیارانش ضمن شبیه‌سازی سبک بازی قرقیزستان، شیوه‌های مختلف غلبه بر حریف را مرور کردند.

حرکات سرعتی و ترکیبی، ضربه‌زنی از زوایای مختلف و تغییر فاز دفاع به حمله و برعکس از جمله کارهای تمرینی انجام شده در بانکوک آرنا بود.

تیم بعد از پایان تمرین یک‌ساعته به هتل محل اقامت برگشت.

ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی به مصاف قرقیزستان می‌رود.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6086631

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان