Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی آذربایجان‌شرقی بر دام‌های قربانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات

امیرحسین بهداد عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به آمادگی اداره کل دامپزشکی استان جهت نظارت بهداشتی بر دام های قربانی شهروندان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: در این راستا اکیپ های ثابت و سیار تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال 64 اکیپ متشکل از 121 بازرس بهداشتی در تبریز و شهرستان ها بر ذبح دام های قربانی عزاداران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورا نظارت می کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف ما از اجرای این طرح جلوگیری از مصرف گوشت دام بیمار و ارتقاع بهداشت و ارتقاع سلامت همشهریان است که امیدواریم همشهریان در این زمینه نهایت همکاری را با دامپزشکی داشته باشند.

بهداد عنوان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم که قبل از انجام اقدامات ذبح و یا بعد از ذبح دام در خصوص حضور ناظر اداره دامپزشکی با شکاره 1512 تماس بگیرند، همشهریان ساکن در شهرستان ها نیز می توانند در زمینه دریافت خدمات با شماره تماس هایی که به وسیله اطلاعیه ها در سطح شهر اعلام می شود تماس حاصل کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: تمام تلاش گروه های دامپزشکی فعال در این ایام حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشتهای نذری و قربانی و تأمین بهداشت عمومی است.

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در پایان گفت:با توجه به اجرای سنت قربانی در مسیر دسته های عزاداری، مساجد، تکایا و تهیه غذا برای عزاداران حسینی، تقاضا می شود به منظور حفظ بهداشت محیط، سلامت مصرف کنندگان و پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک در جامعه، دام مورد نیاز خود را تنها از مراکز مجاز مورد تأیید دامپزشکی تهیه و ترجیحاً در کشتارگاه های تحت نظارت دامپزشکی کشتار کنند.

انتهای پیام/

R7887/P1486/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود