Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > محیط زیست - مهر نوشت: شهردار تهران در حاشیه بازدید از پروژه ادامه بزرگراه صیاد به سمت شمال گفت: خوشبختانه این پروژه نسبت به بازدید قبلی که حدود یک ماه پیش از آن داشتم خیلی خوب پیش رفته است و مطمئنا اگر حادثه ای روی ندهد و انشاءاللله شرایط عادی باشد پروژه در مهرماه افتتاح خواهد شد.

افشانی با ذکر این نکته که شهرداری تهران هفته آینده بازدیدی از چند پروژه در منطقه دولت آباد جنوب شهر خواهد داشت، گفت: یک پروژه بسیار بزرگ داریم که چون در مرحله مقدماتی مطالعات است فعلا نام آن را نمی برم اما در پاسخ به سوال شما که دنبال پروژه بزرگ هستید اعلام می کنم که پروژه ایجاد کمربند سبز شمال تهران در ۱۲۵۰ هکتار ایجاد خواهد شد و زیرساخت های لازم آن فراهم شده است، برای ساخت مخازن آب آن مناقصه برگزار کرده ایم و انشاءالله درختان در آذر کاشته می شوند که در بهار سبز شوند و با این کار جلوی کوه خواری شمال تهران هم گرفته خواهد شد و این کار باعث تلطیف هوا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


45231

 

کلید واژه‌ها : محمدعلی افشانی - درخت - محیط زیست -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدعلی افشانی درخت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شهرداری ساری می‌تواند نیروی انسانی مازاد را با بکارگیری در پروژه‌ها و ایجاد مولدسازی کسب درآمد از حالت تهدید به یک فرصت تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، عصر امروز_سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین _ در دیدار اعضای شورا و شهردار شهر ساری ضمن تبریک از عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهار کرد: این عملیات باعث شکسته شدن هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی در جهان شد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم ما نسبت به مشکلات فرهنگی، اجتماعی شهرستان ساری است، افزود: با توجه به حجم بالای جمعیت شناور زحمات زیادی به گردن مدیران شهری است که امسال اقدامات انجام شده رضایت‌بخش بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات شهری از گذشته است و شما با وجود این مشکلات وارد این عرصه شدید، اظهار داشت: باید نسبت به رفع آن تلاش زیادی انجام شود.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه عملکرد مسئولان مرکز استان باید همواره الگوی دیگر شهرها باشد و در مباحث مختلف مانند کاهش آسیب‌های اجتماعی، محیط زیست، پسماند و کاهش مصرف انرژی باید پیشتاز باشد، گفت: در موضوع زباله با توجه به هزینه چند ده میلیاردی که شهرداری متقبل می‌شود باید آن را به عنوان طلای کثیف به فرصت تبدیل و از آن درآمد پایدار کسب کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص پروژه‌های نقاط آسیب‌پذیرتر ساری مانند نارنجستان و پل سه راه جوییار، باید با اتخاذ یک تصمیم قاطع و جهادی به سرانجام برسد؛ این شهر نقاط میراثی بسیار زیادی دارد که باید به یک منبع درآمد تبدیل شود.

امام‌جمعه ساری با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان مطرح کرد: اعضای شورا و شهردار ساری در خصوص مصوباتی که برای این شهر تأیید شده است پیگیری‌های لازم را انجام دهند و با ارائه مستندات کامل باعث تسریع در انجام آن شوند.

وی با اشاره به نیروی انسانی شاغل در شهرداری خاطرنشان کرد: شهرداری با توجه به نیروی انسانی زیادی که دارد، می‌تواند از آنها برای انجام پروژه‌ها، همچنین مولدسازی کسب درآمد کرده و این تهدید را به یک فرصت تبدیل کند.

اجرای ۳۰ پروژه شهری ساری تا قبل پایان سال‌جاری

محمدحسین قبادی شهردار ساری در این دیدار با اعلام اینکه امسال علاوه بر پرداخت مطالبات پرسنل، ۳۰ پروژه تعریف شده است که باید تا پایان سال ۱۴۰۳ به انجام برسد، عنوان کرد: یکی از مهمترین پروژه‌ها نیروگاه زباله‌سوز است که تلاش می‌کنیم تا پایان سال به پایان برسد.

وی با بیان اینکه در بحث پل تا پل و پارک جنگی ۱۰۰ هکتاری شهید نوبخت (سکوتپه) هم در حال انجام است، گفت: یکی‌از بزرگترین مشکلات شهرداری که مدت‌هاست با آن دست و پنجه نرم می‌کند، بحث بدهی به تأمین اجتماعی است که باید مسئولان ارشد استان به این موضوع ورود کنند تا این مشکل حل شود.

شهردار ساری با اعلام اینکه تعریض جاده گلما به عنوان یکی از جاده‌های پر تلفات تاکنون ۴۰ درصد آن به انجام رسیده است و عملیات اجرایی آن ادامه خواهد داشت، مطرح کرد: هدایت آب‌های سطحی یکی دیگر از بحث‌های مهم این شهر است که با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر در حال پیگیری آن هستیم اگرچه بسیاری از پروژه‌های شهری نیمه‌کاره است و برای به پایان رسیدن آن دولت باید کمک کند.

قبادی در پایان از آیت‌الله محمدی لائینی دعوت کرد تا با بازدید میدانی از پروژه‌های شهر ساری از میزان پیشرفت آن مطلع شوند.

کد خبر 745199

دیگر خبرها

  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ می‌رسد
  • بریکس، میانبر تجارت جهانی
  • نقش کریدور‌های اقتصادی در نظم نوین جهانی
  • آغاز احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • آغاز احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه