Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: پیرو اظهارنظر نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص هزینه 2 میلیون دلاری سفر ریاست جمهوری به نیویورک برای شرکت در مجمع سالیانه سازمان ملل متحد و همراهی 100 نفر در هیئت همراه رئیس جمهور، بهمن حسین پور معاون تشریفات رئیس جمهور با تکذیب این خبر گفت: همانطور که قبلا بارها اعلام شده است ریاست جمهوری در صرفه جویی هزینه های سفرهای داخلی و خارجی اعضای دولت و به خصوص سفرهای مربوط به شخص ایشان مصر بوده و با جدیت این موضوع را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در سفر امسال نیز هیئت رسمی همراه ایشان 6 نفر بوده و همراهان رئیس جمهور شامل تیم حفاظت، تشریفات و رسانه ای به میزان کمتر از یک چهارم همراهان رئیس جمهور دولتهای نهم و دهم است. 

هزینه 2 میلیون دلاری اعلام شده از سوی این نماینده کاملا کذب و غیرواقعی است و بنابر رویه هر ساله طبق دستور مواکد ریاست محترم جمهور هزینه‌های سفر در پایین ترین میزان و با حداکثر صرفه‌جویی صورت می پذیرد. 

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که همگان را به حمایت مسئولان به ویژه دولت دعوت کرده اند و در حالی که افراد و رسانه های معاند نظام مصرانه تلاش برای تضعیف و حاشیه سازی برای کشور و مسئولان می کنند از افرادی که دارای جایگاه معتبری همچون نمایندگی مجلس می باشند توقع می رود از اظهارات کذب که موجب وهن نظام و تشویش اذهان مردم می گردد و اعتبار کشور و دولت را خدشه دار می کند اجتناب ورزند. 

قطعا معاونت حقوقی رئیس جمهور پیگیری‌های حقوقی را در خصوص این اظهارات کذب دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت حسن روحانی سازمان ملل مقام معظم رهبری سفر روحانی به نیویورک حسن روحانی سازمان ملل سفر رئیس جمهور به نیویورک رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه