Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-05-07@09:12:15 GMT

زیباترین خیابان های دنیا را بشناسیم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۷۳۴۰

همه ی خیابان های دنیا حرفی برای گفتن دارد. زیباترین خیابان های جهان با داستان خاص خودش شاهد عبور و مرور هر روزه ی ماست. اما برخی خیابان ها عجیب دلنشین هستند و دلمان می خواهد نوعی مسیرمان را تنظیم کنیم که هر روز از وسط آن خیابان بگذریم و حال و هوایمان عوض شود. در این مقاله قصد داریم به زیباترین خیابان های دنیا سفر کنیم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیباترین خیابان ها در دنیا: Acorn Street, Boston, USA

این خیابان یکی از دنج ترین های بوستون است و شاید از چشم گردشگران این شهر پنهان مانده باشد. اما اهالی شهر به خوبی می دانند که این خیابان بهترین سوژه برای عکاسی است. ساختمان های کلاسیک، سنگ فرش خوش نقش و فضای دنج  آ موجب جذابیت این خیابان شده است.

زیباترین خیابان ها در جهان: Portobello Road, London, United Kingdom

این خیابان با بوتیک های معروفش شهرت خاصی در دنیا به دست آورده، اگر از علاقه مندان به دنیای عتیقه جات هستید و به لندن سفر کرده اید لازم است تور یک روزه ای را برای بازیدد از این خیابان اختصاص دهید. این خیابان مملوء است از خانه های رنگارنگ، رستوران های عالی و بوتیک های عتیقه فروشی معروف.

زیباترین خیابان های دنیا: The narrow streets of Mykonos, Greece

اگر دنبال چنین فضایی در تورمسافرتی خود هستید برای همراه شدن با تور مسافرتی میکونوس یونان تردید نکنید. این جزیره با خیابان های فوق العاده تمیز و ساختمان های خوش رنگ خود سفری آرام و رویایی رو برای شما رقم خواهد زد.

زیباترین خیابان های جهان: Rue du Petit Champlain, Quebec City, Canada

این خیابان با اقتباس از خیابان های قرن 17 پاریس در کبک ساخته و پرداخته شده. هنگام عبور از خیابان با انبوهی از بوتیک های کلاسیک و خوش طرح روبه رو خواهید شد. نظیر این خیابان را در هیچ کجای دنیا نمی بینید بنابر این اگر قصد دارید به همراه تورمسافرتی راهی کبک شوید تور یک روزه ای را به قدم زدن در این خیابان عجیب و رویایی اختصاص دهید.

زیباترین خیابان های دنیا: La Boca, Buenos Aires

خانه های رنگارنگ و خوش طرح این خیابان فضایی رویایی را به گردشگران و عابران ارائه می دهد. جذابیت این خیابان در حدی است که هر عابری را به شوق می اورد. نمای خارجی ساختمان ها از یک ورقه فلزی پوشیده شده و رنگ های جذاب به این ورق ها نمایی زیبا و رویایی داده اند. این قسمت از شهر با خیابان های خاص و خوش نقش خود توانسته اند از جذابیت های توریستی شهر شناخته شوند و گردشگران تورمسافرتی را به خود جلب کنند.

زیباترین خیابان های جهان: Chefchaouen, Morocco

اگر به دنیای گردشگری علاقه مند باشید حتما اسم این خیابان فوق العاده زیبا را شنیده اید و یا در سایت های گردشگری عکس هایی از آن را مشاهده کرده‎اید. این خیابان در سال 1471 شکل گرفت. جذابیت این خیابان در حدی است که اکثر گردشگران تورمسافرتی را در قالب تور یک روزه به خود جذب می کند.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: جهانگردی خیابان های جهان جهان گردی تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، برنارد هیل بازیگری که برای بازی در نقش شاه تئودن در سه گانه «ارباب حلقه‌ها» و کاپیتان ادوارد اسمیت در «تایتانیک» شهرت داشت، درگذشت. او ۷۹ ساله بود.

هیل نخستین بار سال ۱۹۸۲ با نام یوسر هیوز در مینی سریال «پسرانی از مواد سیاه» آلن بلیزدیل بازی کرد و با آن به شهرت رسید. همان سال، او نقش گروهبان پاتنم را در فیلم «گاندی» به کارگردانی ریچارد آتنبرو بازی کرد. هیل در چندین سریال تلویزیونی بریتانیایی دهه ۷۰ و ۸۰ هم ظاهر شد که «من، کلودیوس»، «اتاق‌ها» و «روباه» از جمله آنها هستند.

سال ۱۹۹۷، هیل نقش کاپیتان اسمیت را در فیلم «تایتانیک» جیمز کامرون که برنده ۱۱ جایزه اسکار شد، بازی کرد. او سپس به مجموعه «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون پیوست و در «دو برج» و «بازگشت پادشاه» در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ در نقش پادشاه تئودن ظاهر شد که فیلم دوم نیز ۱۱ جایزه اسکار دریافت کرد. به این ترتیب هیل در ۲ فیلم از ۳ فیلمی که بیشترین جوایز اسکار را تا به امروز دریافت کرده‌اند، بازی کرده است. فیلم سوم که این رکورد را دارد «بن هور» است.

هیل سال ۲۰۱۵ در نقش دوک نورفولک، عموی آن بولین در مینی سریال «تالار گرگ» بازی کرد. این سریال هم برنده جایزه بفتا برای بهترین سریال درام شد.

برنارد هیل متولد سال ۱۹۴۴ در منچستر بود و در طول دوران بازیگری خود که بیش از پنج دهه را دربرگرفت، در فیلم‌های مهم دیگری چون «رویای یک شب نیمه تابستان» (۱۹۹۹)، «جنایت واقعی» (۱۹۹۹)، «شاه عقرب» (۲۰۰۲)، «والکری» (۲۰۰۸) و صداپیشگی در انیمیشن «پارا نورمن» (۲۰۱۲) حضور داشت.

آخرین نقش آفرینی وی در کنار مارتین فریمن در درام پلیسی «پاسخ دهنده» است که پخش فصل دوم آن از همین هفته در شبکه یک بی‌بی‌سی شروع می‌شود.

کد خبر 6097919

دیگر خبرها

  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • نماهنگ|حقانیت مرگ بر رژیم صهیونیستی
  • نماهنگ|شریک جرم
  • فیلم| سخنرانی باورنکردنی یک دانشجوی آمریکایی درمورد ایران/ایران مثل رگ‌های بدن در کل دنیا ریشه دوانده
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • نماهنگ/شریک جرم