Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان یوونتوس معتقد است که جریمه در نظر گرفته شده برای داگلاس کاستا او را تنبیه می کند و دیگر نیازی به سرزنش کردن نیست.

طرفداری- چهارشنبه شب تیم های والنسیا و یوونتوس در هفته اول لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند. به گزارش وب سایت یوونتوس، جورجو کیه لینی، مدافع و کاپیتان 34 ساله یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و گفت:

بسیار مفتخرم که در چهاردهمین فصل حضورم در یوونتوس، کاپیتان تیم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول این سال ها، فراز و نشیب های زیادی را دیده ام اما اکنون در اوج هستیم. بازی برابر والنسیا در مستایا مشکل است و تیم های زیادی با شکست این جا را ترک کرده اند. با این حال، این دیدار چالش بزرگی برای ما جهت سنجش دوباره خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپاست. داگلاس کاستا؟ بازیکنان تیم پشت او هستند. توصیف کردن اتفاقی که روز یکشنبه برای او افتاد سخت است. داگلاس عذرخواهی کرد و بهای اشتباهش را نیز خواهد پرداخت. با این حال، نباید او را از شدت سرزنش، به صلیب بکشیم. داگلاس در لیگ قهرمانان و از اواخر اکتبر، در سری آ به ما کمک خواهد کرد. حس می کنیم که از نظر تیمی بسیار پیشرفت داشته ایم. هر سال ما به سوی جلو گام بر می داریم. هنوز راه زیادی باقی مانده است تا مردم ما را مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان بخوانند. مسئله مهم این است که در ماه مارس همچنان در لیگ قهرمانان باقی بمانیم. جانلوییجی بوفون؟ هنوز با بوفون در ارتباط هستم و با او صحبت می کنم. امیدوارم که درون زمین و در لیگ قهرمانان با بوفون روبرو شوم! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم

نواک جوکوویچ درباره انتخاب مربی جدیدش و رویارویی دوباره با رافائل نادال اسپانیایی مطالبی بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ درباره بازگشت رافائل نادال به زمین پس از مدت طولانی مصدومیت شدید زانویش گفت: با تمام احترامی که برای رافائل دارم، امیدوارم او را در چند تورنمنت ببینم، البته امیدوارم حداقل یک بار دیگر با او بازی کنم.

وی افزود: در حال حاضر نمی‌توانم برای آینده پیش‌بینی کنم اما هر کاری که نادال توانسته در زندگی حرفه‌ای خود به عنوان یک ورزشکار انجام دهد، الهام‌بخش بسیاری از جوانان در اسپانیا بوده است.

گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!

تنیسور شماره یک جهان و قهرمان 24 گرنداسلم درباره انتخاب مربی جدیدش پس از قطع همکاری با گوران ایوانیسوویچ اظهار داشت: در حال بررسی این موضوع هستم که آیا به مربی نیاز دارم یا نه. من در حال بررسی گزینه‌های مختلف هستم. در هفته‌ها یا ماه‌های آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت. من بیش از 20 سال است که به صورت حرفه‌ای تنیس بازی می‌کنم، تیم‌ها و مربیان مختلفی داشته‌ام. فکر نمی‌کنم بدون مربی یا فیزیوتراپ بتوانم کار کنم، زیرا این تیم است که فرمول موفقیت را ایجاد می‌کند. البته اکنون در مرحله‌ای از حرفه‌ام هستم که نداشتن مربی می‌تواند راه‌حل باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست