Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@18:14:32 GMT

نهضت حسيني سرآغاز رويشي عاشورايي است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۷۴۱۸

نهضت حسيني سرآغاز رويشي عاشورايي است

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - سرپرست استانداري کرمان در پيامي با تسليت تاسوعا و عاشوراي حسيني يادآور شد: نهضت حسيني با تاثيري شگرف در ايام و ارض، سرآغاز رويشي عاشورايي است.

به گزارش ايرنا، بر اساس اعلام روابط عمومي استانداري کرمان، در ادامه پيام محمد جواد فدايي آمده است: نهضت حسيني که جوششي بي نظير را در تاريخ به وجود آورده، هر سال پرشورتر از سال قبل نداي لبيک به `هل من ناصر ينصرني` اباعبدالله الحسين (ع) را فرياد مي زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه اين پيام چنين مطرح عنوان شده است: به راستي که قيام عاشورا پيام روشني بخش تمامي پيامبران را از حنجره امام حسين (ع) و حسينيان فرياد زد تا عاشقان سوخته دل و تشنگان حقيقت را شوريده تر کند و از اين راه است که بصيرت عاشورايي روز به روز در جامعه جهاني فراگيرتر شده و خواهد شد.
در بخش پاياني اين پيام آمده است: فرارسيدن ايام حزن و اندوه حسيني به ويژه تاسوعا و عاشوراي حسيني به يقين فرصت مغتنمي براي انديشيدن به ابعاد واقعه عاشورا و الگو قراردادن آموزه هاي اين واقعه بزرگ است، که در اين مجال اين ايام را تسليت گفته و اميدواريم عزاداري تمامي عاشقان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) مقبول درگاه حضرت احديت واقع شود.
آيين هاي ويژه عزاداري ايام محرم با حضور عاشقان اباعبدالله در سراسر استان کرمان برگزار مي شود.
7440/ 5054/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

وزیر راه و شهرسازی گفت: بنا داریم طی امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ در طرح نهضت ملی در سراسر کشور داشته باشیم. - اخبار اقتصادی -

مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با زمان تحویل واحدهای طرح "نهضت ملی مسکن" در سال 1403 اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح "نهضت ملی مسکن"  از 2 میلیون و 500 هزار عدد مسکن عبور کرده است.

ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن

 

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت»
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری
  • شعر فارسی، رسانه کم‌نظیر و قدرتمند در دوران جنگ رسانه‌ای/لزوم انتقال پیام‌های دینی، تمدنی و ایرانی‌گری با زبان شعر/ضرورت ایجاد نهضت ترجمه اشعار فارسی