Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:23:21 GMT

برپایی شهر غذا در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۷۵۰۰

برپایی شهر غذا در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سولماز دهقانی رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز گفت: با توجه به اینکه خیابان غذا به عنوان جاذبه گردشگری برخی کشور‌ها و شهر‌های بزرگ جهان به شمار می‌آید، ایجاد خیابان غذا در شیراز در دستور کار کمیسیون گردشگری شورای این شهر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وجود اغذیه فروشی‌های سیار در شیراز، افزون بر عدم رعایت بهداشت، موجب به وجود آمدن مشکلات ترافیکی و نازیبایی جلوه بصری شهر شیراز شده است.

دهقانی با اشاره به ضرورت جمع آوری و ساماندهی این اغذیه فروشی ها، ادامه داد: برای ساماندهی این مراکز، کارگروهی متشکل از معاونت خدمات شهری، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تشکیل شده تا به برنامه ریزی و طراحی خیابان غذا بپردازند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: پس از بررسی‌های نتایج این کارگروه، شهر غذا در آینده نزدیک در یکی از خیابان‌های شیراز به عنوان آزمایشی ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: این لایحه پس از بررسی‌های کارشناسی برای تصویب به صحن علنی شورا شهر ارایه می‌شود.

دهقانی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بررسی لایحه برگزاری نخستین جشنواره پیکر تراشی شیراز در دستور کار کمیسیون گردشگری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: آثار برگزیده هنرمندان برای ارایه در این جشنوار، از سوی متخصصان شناخته شده حوزه هنر و پیکرتراشی مورد قضاوت و داوری قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ر

راه اندازی خیابان غذا در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر