Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@23:34:02 GMT

راننده تانکر، مقصر حادثه تصادف جاده نطنز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۷۵۵۲

رییس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به پرونده حادثه تصادف اتوبوس مسافربری در آزادراه نطنز-بادرود، قاضی ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده تعیین شده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در گفتگو با میزان، اظهار کرد: با توجه به دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به پرونده حادثه تصادف اتوبوس مسافربری در آزادراه نطنز-بادرود، قاضی ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی وفا ادامه داد: راننده تانکر حمل سوخت، طبق نظر اولیه افسران هیات اعزامی در صحنه، به عنوان مقصر اصلی این حادثه اعلام شد و در بازداشت بسر می‌برد.

این مقام قضایی در اصفهان تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده تانکر حمل سوخت باید دو راننده داشته باشد که متاسفانه کوتاهی صورت گرفته و از راننده کمکی برخوردار نبوده است.

وی ضمن تاکید بر برخورد قاطع قضایی با مقصران این حادثه خاطرنشان کرد: زوایای دیگر این حادثه برای شناسایی سایر مقصران احتمالی بسرعت در حال پیگیری است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حادثه تصادف اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران