Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@20:43:55 GMT

پایان شیرین بلندقامتان در مرحله نخست گروهی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۷۵۷۲

پایان شیرین بلندقامتان در مرحله نخست گروهی

بیش از 8 ماه است که ایران در هند سفیر ندارد و پس از بازگشت عبدالناصر همتی از چین هم هنوز جایگزینی برای وی انتخاب نشده است و این در حالی است که دو کشور هند و چین از شرکای مهم تجاری و اقتصادی ایران هستند و عدم حضور سفیر در هر یک از دو کشور می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد کند. پایان شیرین بلندقامتان در مرحله نخست گروهی موشن کمیک ظهور+فیلم تعطیلات زمستانی مدارس در راه است امیرآبادی در گفت‌وگو با دانا عنوان کرد؛ هزینه 2 میلیون دلاری سفر روحانی به نیویورک/ روحانی به حداقل هزینه‌ها اکتفا کند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا که در ابتدای فصل و به صورت قرضی و به مدت یک فصل از بایرلورکوزن راهی رم شده بود، در پایان فصل باید این باشگاه را ترک کند.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» در این باره نوشت: مهاجم ایرانی دوست دارد در تیم بماند و کادر فنی رم هم از عملکرد او رضایت دارند. سران باشگاه بایرلورکوزن برای انتقال دائمی آزمون به رم خواستار دریافت ۵/‌۱۲‬ میلیون یورو شده‌اند که با مخالفت مدیران رم همراه شده زیرا آنها معتقد هستند که برای یک بازیکن ذخیره و بالای ۳۰ سال نباید چنین رقمی را هزینه کنند.

مدیران باشگاه رم در همین خصوص به سران بایرلورکوزن گفته‌اند که حاضرند حداکثر ۷ میلیون یورو برای آزمون هزینه کنند تا قرارداد او با این باشگاه دائمی شود.

لازم به ذکر است که کادر فنی بایرلورکوزن خواستار حضور آزمون در این تیم نیست و باید دید سرنوشت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان فصل چه خواهد شد.

کد خبر 6097085

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد