Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

رضا حسن‌زاده درباره شکست 5 بر 3 تیم استقلال مقابل السد قطر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در لیگ قهرمانان اظهار داشت: بعضی وقت‌ها قانون نانوشته فوتبال گریبان تیم‌ها را می‌‌گیرد. این قانون در بازی برگشت هم گریبان استقلال را گرفت. در حالی که کمتر کسی فکر می‌کرد تیم شفر بازی خوبی ارائه کند، این تیم عملکرد خوبی داشت و حتی در نیمه دوم وقتی مرتضی تبریزی گل دوم را زد،‌ از چهره بازیکنان و مربی السد کاملاً مشخص بود که دچار اُفت روحی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این وضعیت کم‌تجربگی روزبه چشمی که اتفاقاً بازیکنی باتجربه به حساب می آید باعث اخراج او از زمین شد. همین مسئله هم موجب شد اُفت روحی گریبان تیم ما را هم بگیرد. در حالی که تیم ما سوار بازی بود،‌ یک دفعه ورق برگشت و استقلال دیگر نتوانست برنامه‌های خود را در زمین پیاده کند. بازیکنان واقعاً خوب دویدند و جنگیدند، اما ای‌کاش در دیدار رفت هم همین‌طور بازی می‌کردند. قطعاً اگر به همین شکل بازی می‌کردیم به راحتی سه گل در تهران نمی‌خوردیم. حداقل انتظار من این است که بازیکنان باتجربه به راحتی کارت زرد نگیرند. شما نگاه کنید کارت زرد اول روزبه چشمی کاملاً بی‌مورد بود. چه احتیاجی است که او به کمک داور اعتراض کند؟!

«شک نکنید اگر استقلال 10 نفره نمی‌شد می‌توانست گل سوم را هم به السد بزند»، پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این جمله تصریح کرد:‌ وقتی گل دوم در دقیقه 50 زده شد،‌ یعنی ما 40 دقیقه وقت داشتیم که گل‌های سوم و چهارم را هم به ثمر برسانیم. تیم السد به حدی خسته بود که اصلاً بازی نمی‌کرد و کاملاً بازی دست ما بود. متأسفانه کارت قرمز چشمی آبی بود که روی آتش استقلال ریخته شد و همه چیز از بین رفت. تمام زحمت بچه‌های تیم به خاطر یک اشتباه بچه‌گانه نابود شد. ما می‌دانیم چشمی بازیکن باتجربه و متعصب استقلال است و این اشتباهات هم عمدی نیست. به‌هرحال این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و تمام‌شدنی هم نیست.

حسن‌زاده در پایان یادآور شد: من یک ایراد از بزرگ‌ترها و بازیکنان قدیمی تیم می‌گیرم. وقتی روزبه چشمی از زمین اخراج شد ما می‌توانستیم با فکرتر و باکیفیت‌تر بازی کنیم. خیلی وقت‌ها تیم‌های 10 نفره هم گل می‌زنند. به نظرم شاید بازیکنان استقلال هم می‌توانستند کمی با دقت‌تر بازی کنند تا در ضد حمله به حریف پنالتی ندهیم. شما نگاه کنید در لحظات پایانی بازی همه دفاع را رها کرده و برای گل زدن به محوطه حریف رفته بودند. به نظرم اگر کمی بزرگ‌ترها دقت می‌کردند می‌شد این بازی را با پیروزی تمام کرد. این‌طور احساسی بازی کردن دیگر منسوخ شده. شاید اگر کمی دقت می‌کردیم و گل نمی‌خوردیم،‌ می‌توانستیم گل سوم را هم در دقایق پایانی بزنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا روزبه چشمی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد

السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد

طرفداری | السد با پیروزی قاطعی که در دیدار برابر الشمال به دست آورد یک هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شد.

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها 

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص