Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس می گوید که تصمیمش در قبال داگلاس کاستا جهت بازی کردن برابر والنسیا فقط جنبه فنی خواهد داشت.

طرفداری- در نخستین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان، یوونتوس در مستایا مهمان والنسیا خواهد بود. به گزارش وب سایت یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و صحبت کرد:

اکنون پس از چهار پیروزی در سری آ، شرایط مثبتی داریم اما نباید فراموش کنیم که با حضور منچستریونایتد و والنسیا، در گروه سختی در لیگ قهرمانان قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم، آن گاه روی غلطک می افتیم و مسیر صعود هموار می شود. نمی خواهم به یانگ بویز بی احترامی کنم اما این سه تیم، شانس اصلی صعود از گروه هستند و اگر فردا ببازیم، کارمان پیچیده می شود.

داگلاس کاستا؟ همه ما از اتفاقی که افتاد شگفت زده شدیم. او فوق العاده است اما در آینده باید بازی جوانمردانه را همیشه رعایت کند. حرکت او قطعا نباید الگو گرفته شود اما وقتی کنترلتان را از دست دهید ممکن است این اتفاق بیفتد. تصمیم من برای بازی کردن یا بازی نکردن داگلاس کاستا در بازی فردا فقط جنبه فنی خواهد داشت.

پائولو دیبالا نیز همانند بقیه تیم در حال پیشرفت در بازی اش است. در بازی فردا، چند بازیکن که اکنون فرم خوبی دارند، ممکن است در ترکیب اصلی جای نگیرند و این تصمیم سختی است. در خط دفاعی بونوچی و کیه لینی بازی می کنند. یک نفر از میان دیبالا و مانژوکیچ به میدان می رود و در دو سمت خط دفاعی، از میان کوادرادو، کانسلو و الکس ساندرو دو نفر بازی می کنند.

هدف ما همیشه قرار گیری در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان است. آیا مدعی قهرمانی هستیم؟ بگذارید در بازی های سختی چون بازی در مستایا برابر والنسیا پیروز شویم، آن گاه می توانیم در این مورد صحبت کنیم. ما در تیم از کریستیانو رونالدو بهره می بریم که یکی از دو بازیکن برتر دنیاست اما فراموش نکنید که ما هم در چهار سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده ایم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم