Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@15:50:17 GMT

آموزش مرحله به مرحله دوخت دامن نیم کلوش

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۷۸۳۴

آموزش مرحله به مرحله دوخت دامن نیم کلوش

دامن نیم کلوش از انواع دامن‌های زیبا و پرطرفدار در بین خانم‌ها و دختران جوان است و شما می‌توانید این مدل دامن را به راحتی در منزل بدوزید. برای دوخت دامن نیم کلوش بهتر است ابتدا الگوی آن را رسم کنید و پارچه دامن را طبق الگو برش بزنید سپس اقدام به دوخت این دامن شیک نمایید.

دامن‌های زنانه و دخترانه در انواع مدل‌های مختلف نظیر دامن کلوش و دامن نیم کلوش و … موجود هستند و اگر شما در زمینه هنر خیاطی مهارت دارید بهتر است این دامن‌های ساده و در عین حال زیبا را در منزل بدوزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




   

مراحل رسم الگوی دامن نیم کلوش و نحوه دوخت آن

رسم الگوی دامن نیم کلوش ساده است و شما می‌توانید در طی چند مرحله ساده الگوی این دامن را به راحتی بکشید سپس آن را برای خود بدوزید. مراحل رسم الگوی دامن نیم کلوش به صورت زیر است:



ابتدا یک زاویه قادمه در سمت چپ الگو بکشید.  
گوشه زاویه قائمه را نقطه ۱ نامگذاری کنید مانند الگوی دامن کلوش.  
از نقطه ۱ به اندازه ۱/۴ دور کمر + ۵ به سمت راست الگو علامت بزنید و اسم این نقطه را ۲ نامگذاری کنید و از نقطه ۱ به اندازه فاصله بین نقاط ۱ تا ۲ به سمت پایین علامت بزنید و نقطه ۳ را بدست آورید.  
فاصله بین نقطه ۱ به نقطه ۲ را تا نقطه ۱ به نقطه ۳ پرگاری کنید توجه داشته باشید که فاصله نقطه ۲ تا نقطه ۳ باید نصف دور کمر کامل باشد.  
از نقطه ۲ به اندازه قد دامن نیم کلوش به سمت راست علامت بزنید و این نقطه را ۴ بنامید همچنین از نقطه سه به اندازه قد دامن نیم کلوش به سمت پایین بروید و این نقطه را ۵ بنامید.    
از قسمت نقطه ۲ خط کمر تا نقطه ۴ را به سمت نقطه ۳ به نقطه ۵ پرگاری کنید و لبه دامن را بکشید توجه داشته باشید که دامن نیم کلوش روی قسمت دولای پارچه قرار می‌گیرد.  
توجه داشته باشید که از نقطه ۲ تا ۳ باید نصف دور کمر کامل شود.
بعد از کشیدن الگو پارچه دامن را برش بزنید و این دامن زیبا و شیک را به راحتی بدوزید.


 امیدواریم از دوخت این دامن پرطرفدار در منزل نهایت لذت را ببرید. منبع:آرگا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک مدل دامن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی «منوتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت

سردبیر سابق اینترنشنال در صفحه شخصی‌اش نوشت: روند قابل تأملی از تعطیلی، کاهش بودجه و کوچک‌تر شدن بخشی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور در جریان است؛ تعطیلی منوتو، تعطیلی قریب‌الوقوع دفتر واشینگتن ایران‌اینترنشنال و تغییرات ساختاری در بی‌بی‌سی فارسی و ادغام ساختارمدیریتی آن بخشی از این روند است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سامان رسول‌پور سردبیر سابق اینترنشنال در یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، از تعطیلی دفتر واشنگتن این تلویزیون، پس از تعطیلی منوتو خبر داده است و نوشت:

«روند قابل تأملی از تعطیلی، کاهش بودجه و کوچک‌تر شدن بخشی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور در جریان است. این تغییرات دست‌کم شامل من‌وتو، ایران‌اینترنشنال، بی‌بی‌سی‌فارسی و چند رسانه با سرمایه عربی شده است. دامنه این تغییرات: تعطیلی من و تو، تعطیلی قریب‌الوقوع [مقطعی؟] دفتر واشینگتن ایران‌اینترنشنال و اشکال مختلف قطع همکاری یا بازخرید آن‌طوری که گفته می‌شود دست‌کم ۴۰-۵۰ همکار این بخش در کنار انحلال دپارتمان‌ها و بخش‌هایی از دفتر لندن و بازخرید جمع نه چندان کوچکی از همکاران دفتر لندن؛ تغییرات ساختاری در بی‌بی‌سی فارسی و ادغام ساختارمدیریتی آن در بخش‌های دیگر، بخشی از این روند است. این تغییرات شامل بخش‌های مربوط به افغانستانِ این رسانه‌ها هم شده است. در اینجا باید تاکید کرد که توجیه و منطقِ درونی این تحولات در تک‌تک این رسانه‌ها، یکسان نیست و از نظر زمانی روند تغییرات در برخی از رسانه‌ها مثل بی‌بی‌سی فارسی از دو سال پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد. اما پیامدهای این روند، برای مخاطبان این رسانه‌ها در داخل ایران، تقریباً یکسان است.


چه اتفاقی در حال وقوع است؟ توضیح شفاهی، رسمی یا اداری بیشتر این تحولات این است: «از قطع یا کاهش بودجه به دلایل و نسبت‌های مختلف گرفته تا ملاحظه‌ها و نگرانی‌های امنیتی».

کد خبر 739667

دیگر خبرها

  • امکان ندارد گروه ایران را حدس بزنید!
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • راز‌هایی درباره کیک پنیری که تا بحال نشنیده‌اید
  • تعطیلی «من‌وتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • تعطیلی «منوتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • هفت تصویر عجیب که ذهن را به چالش می‌کشد؛ دقت چشم و ذهن خود را محک بزنید!
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • آموزش تصویری ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ sanjesh.org + زمان تصحیح