Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@11:40:09 GMT

رایگان بودن مترو در هفته اول بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۷۹۰۸

رایگان بودن مترو در هفته اول بازگشایی مدارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در شورای آموزش و پرورش فارس، گفت: با توجه به موافقت و تصویب شورای اسلامی شهر شیراز، مترو این کلان شهر با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، در هفته نخست مهرماه به تمام شهروندان خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

وی افزود: این اقدام با توجه به زمان بر بودن بحث ساماندهی سرویس مدارس و به منظور کاهش دغدغه شهروندان و همچنین کنترل ترافیک طی روز‌های شنبه (۳۱ شهریور) تا چهارشنبه (چهارم مهرماه) انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندپور ادامه داد: برای عملیاتی شدن این تصمیم ۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

شهردار شیراز ضمن اعلام آمادگی این مجموعه برای همکاری در زمینه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: به همه شهرداران و مجموعه‌های ذی ربط ابلاغ شده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی و مناسب سازی فضا‌های اطراف محیط‌های آموزشی و مدارس اقدام کنند.
انتهای پیام/ر

رایگان بودن مترو شیراز در هفته اول مهرماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطار شهری سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند

عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: نان کامل یا نان سبوس دار، به دلیل وجود پوسته و جوانه، منبع غنی فیبر، ویتامین E، ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای امنیت غذایی و ارتقای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

او افزود: نان تهیه شده از آرد سفید، به دلیل درصد سبوس گیری بالا و حذف سهم زیادی از فیبر و املاح حیاتی گندم مانند آهن، کلسیم، روی، منیزیم و فسفر در جریان آسیاب کردن، ارزش چندانی ندارد و نان‌هایی که از آرد کامل تهیه می‌شود، از کامل‌ترین نان‌ها به شمار می‌رود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه نان کامل در دمای کمتر و زمان طولانی‌تری نسبت به نان سفید پخت می‌شود، گفت: وجود فیبر بیشتر در نان کامل باعث ایجاد سیری زودرس و کاهش جذب قند و کلسترول در دستگاه گوارش و پیشگیری از چاقی می‌شود و از ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان‌های گوارش به‌ویژه سرطان کولون پیشگیری می‌کند.

او با اشاره به افزایش کیفیت و توسعه دسترسی به نان کامل و ارتقای آگاهی جامعه در این خصوص تصریح کرد: با توجه به افزایش نانوایی‌های عرضه کننده نان کامل در شهر شیراز، شهروندان با توجه به فراهم شدن این ظرفیت تلاش کنند نان سفره خود را از نان‌های کامل تهیه کنند.

اطلاعات و آدرس نانوایی‌های عرضه کننده نان کامل در صفحه گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت، به نشانی اینترنتی https://fhc.sums.ac.ir/uploads/۱۱۸/Nutrition/public%۲۰education/۳۴.pdf جهت دسترسی عموم قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم