Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:38:06 GMT

برگزاری اردوی جهادی در شهرک رکن‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۷۹۶۲

برگزاری اردوی جهادی در شهرک رکن‌آباد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سروان پاسدار قاسم مومنی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: در قالب رزمایش محمد رسول‌الله (ص) اردوی جهادی پزشکی، فرهنگی و اجتماعی امروز در شهرک حاشیه‌نشین رکن‌آباد شیراز به صورت کاملا رایگان برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی جهادی ۱۰ کمپ شامل داندان پزشکی، پزشک عمومی، طب سنتی، مشاوره تغذیه، مشاور و روان‌شناس، مشاور حقوقی، مشاور زنان و خانواده، تست فشار خون و قند خون، مسابقه و نقاشی کودکان، آموزش تابلو فرش و ایستگاه توزیع آش و شربت برپا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این اردوی جهادی برای رسیدگی به مشکلات مردم میز خدمت با حضور رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر، مسئول کمیته امداد منطقه ۵، شورای شهر و شهردار منطقه نیز راه‌اندازی شد.
انتهای پیام/ر

برپایی اردوی جهادی در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اردوی جهادی سپاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع ساخته شده است و شامل بخش های ام‌آر‌آی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

سید وحید حسینی افزود: هفت میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، سیستم سرمایش، برق کشی کل ساختمان و خرید کامل تجهیزات این مرکز از سوی سعید قناعتی نیکوکار عرصه سلامت شهرستان به نیابت از مادر خود، مرحوم بانو صدیقه باقری نژاد اهدا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت برای خرید دستگاه تامین شده است.

حسینی در ادامه افزود: در صورت تامین ساختمان دارای استاندارد‌های علوم پزشکی، آماده استقرار دانشکده پزشکی در شهرستان کازرون هستیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • ۲۴ مورد کلاهبرداری مدارک پزشکی و تصادف ساختگی در پارسال
  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • ‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد/عکس
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه