Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در استان خبر داد.

پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا‌ی حسینی(ع) در مسیر تجمع مرکزی عزاداران در شهر کرمانشاه و نقاط پر تردد شهرستان‌های استان اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به محوریت مسجد جامع شهر کرمانشاه در برپایی مراسم تاسوعا و عاشورا‌ی امسال، محدودیت‌های ترافیکی از میدان آزادی تا سه راه برق، تقاطع افشار طوس تا میدان غدیر، میدان کاشانی تا تقاطع هلال احمر و میدان انقلاب تا سه راه شریعتی در نظر گرفته شده است.
سرهنگ شیری با بیان اینکه توقف و ورود خودروها در مسیرهای تعیین شده ممنوع است، زمان این محدودیت ها را در شب های تاسوعا و عاشورا از ساعت 21 تا 24 عنوان کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: همچنین از در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز این محدودیت از ساعت 7 صبح تا 14 بعدازظهر اعمال می شود.
وی خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای اصلی دسته‌های عزاداری در این ایام به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی عزاداران و کاهش تخلف در نظر گرفته شده است.
سرهنگ شیری تصریح کرد: در این ایام نیروهای پلیس راهور در مسیرهای پرتردد به منظور تسهیل و روان سازی بار ترافیکی حضور خواهند داشت.
رئیس پلیس راهور کرمانشاه همچنین با اشاره به افزایش حجم ترددها در شب های پایانی دهه اول محرم از رانندگان خواست حتی الامکان از بردن خودرو به مسیرهای پرتردد خودداری کنند.
وی در پایان گفت: انتظار می‌رود که عزاداران حسینی و دسته‌ها و هیات‌های مذهبی همکاری لازم را با ماموران پلیس راهور داشته باشند.
7458/3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رئيس پليس راهور محدوديت هاي ترافيكي محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: محدودیت ترافیکی مقطعی در آزادراه تهران-شمال اجرا خواهد شد.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرج اظهار کرد: ترافیک در استان به ویژه آزادراه تهران-شمال سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود مسافران پیش از حرکت از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند، افزود: همچنین رعایت جوانب احتیاط حین تردد نیز به صورت جدی مورد تاکید است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی بیان کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

زندی‌فر گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

کد خبر 739233

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال