Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-04-25@01:39:55 GMT

زیباترین مسیرهای پیاده روی در جنوب دریاچه تاهو

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۸۰۴۱

دریاچه تاهو با آب های درخشان و فیروزه ای رنگ که در بین کوه ها قرار گرفته، مسیرهای پیاده روی متعددی به سمت قله ها، آبشارها، دریاچه های درونی، مراتع و منظره ها دارد. مناظر این دریاچه در روزهای آفتابی بسیار شگفت انگیز و فوق العاده است. در فصل بهار قله های برفی بسیار زیبا و چشمگیر می شوند. در تابستان گل های وحشی مسیرهای پیاده روی را تزئین می کنند و در پاییز برگ های درختان به رنگ زرد در می آیند و در مقایسه با درختان سبز رنگ کاج صحنه ای بی نظیر را ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از بهترین قله ها در ساحل جنوب غربی در نزدیکی دریاچه تاهو یافت می شود. در اینجا شما مسیرهای مناسب برای همه افراد را پیدا خواهید کرد. پیاده روی در امتداد دریاچه، مناظر زیبا و افزایش ارتفاع از سطح زمین را ارائه می دهد. این موارد مورد علاقه شما و خانواده ها خواهد بود. برای کوهنوردانی که به دنبال ارتفاعات جدید هستند، بهترین مسیرهای پیاده روی در جنوب دریاچه تاهو برای به چالش کشیدن تواناییشان وجود دارد. ترکیبی از دیدنی ترین مسیرهای پیاده روی در جنوب دریاچه تاهو برای کسانی که به دنبال ارامش، دوری از جمعیت و شلوغی هستند، وجود دارد. زیباترین مسیرهای پیاده روی در جنوب دریاچه تاهو در نهایت به مسیرهایی صعب العبور منتهی می شوند.

مسیر پیاده روی رابیکون

این مسیر در بالای دریاچه تاهو قرار دارد و صبح ها دارای یکی از بی نظیر ترین مناظر از این دریاچه است. همچنین این مسیر در فاصله ای زیاد از کوه ها واقع شده و مماس با مسیر حرکت آب رودخانه می باشد. این یک مسیر رفت و برگشت 8 مایلی است. شما اگر ماشین خود را در انتهای مسیر پارک کنید، می توانید یک پیاده روی یک طرفه 4 مایلی داشته باشید. اگر شما فقط در یک جهت این مسیر حرکت کنید مناظر فوق العاده ای از اگل پوینت را مشاهده خواهید کرد. اینجا دارای افزایش ارتفاع نیز می باشد. اگر در یک روز شلوغ به این مکان می آیید بهتر است ماشین خود را در پارکینگ دی ال پارک کنید تا برایتان مشکلی در یکی از زیباترین مسیرهای پیاده روی در جنوب دریاچه تاهو به وجود نیاید.

مسیر پیاده روی کاسکاد فالز

مسیر پیاده روی کاسکاد فالز به دلایل متفاوت یک مسیر کامل محسوب می شود. یک مسیر کوهستانی است که دارای مناظر شگفت انگیز و زیبایی بوده و احتمالا بهترین منظره ی آن، منظره آبشاری است که در پشت دریاچه تاهو قرار دارد. کوهی که در پشت آبشار است یک نوع حس سقوط آزاد به انسان می دهد. فقط دو مایل از این مسیر دارای مقدار کمی افزایش ارتفاع می باشد که این مسئله برای کودکان و خانواده ها قابل تحمل نیست. بعضی از قسمت های این مسیر شما را به سمت لبه پرتگاه می برد اما عمده مناطق آن مسطح بوده و یک مکان مناسب برای کمپینگ و لذت بردن محسوب می شود. نقطه ورود به این مسیر در پشت اردوگاه بویو، خارج از بزرگراه 89، حدود هشت مایلی شمال دریاچه تاهو واقع شده است. اینجا یک مسیر الهام بخش و زیبا در بین دیدنی ترین مسیرهای پیاده روی در جنوب دریاچه تاهو است.

مسیر پیاده روی فالن لیف لیک

این مسیر پیاده روی نسبتا کوتاه به یک دریاچه درخشان با یک ساحل دلپذیر و منظره ای از کوه های اطراف منتهی می شود. این مسیر فقط یک پیاده روی ساده به سمت دریاچه است اما شما می توانید این مسیر را گسترش دهید و در امتداد خط ساحلی به سمت راست حرکت کنید. اگرچه چندین مکان برای دسترسی به دریاچه وجود دارد اما نقطه ورودی اصلی در پشت اردوگاه فالین برگ واقع شده است. این مسیر بسیار آسان بوده و افزایش ارتفاع کمی دارد که در نهایت به دریاچه منتهی می شود. در کنار ساحل در سمت راست شما می توانید ام تی.تالاک را مشاهده کنید. این مسیر پیاده روی به دور از کوه ها در کنار ساحل قرار گرفته و به همین دلیل در اوایل بهار محیط آرام و زیبایی برای یک پیک نیک و یا لذت بردن از یک بعدازظهر آرام را فراهم می کند. شما می توانید مکان مناسبی را برای برپایی چادر پیدا کنید و از فضای آرام و لذت بخش این مکان استفاده نمایید. مکانی که در آن توقف می کنید بستگی به این دارد که تا چه حد می خواهید پیاده روی کنید. اگر می خواهید دریاچه را ببینید باید یک پیاده روی تقریبا طولانی حدود 2.5 مایل یا کمتر در بین بهترین مسیرهای پیاده روی در جنوب دریاچه تاهو داشته باشید.

مسیر پیاده روی اگل فالز تو اگل لیک

مسیر پیاده روی اگل فالز تو اگل لیک در امتداد دریاچه اگل قرار گرفته و دارای چندین مسیر متعدد می باشد. بهترین انتخاب مسیری است که در امتداد دریاچه اگل قرار دارد. این یکی از محبوب ترین مسیرها در ساحل جنوب غربی دریاچه تاهو است به همین دلیل پیدا کردن جای پارک بسیار دشوار می باشد. این مسیر دقیقا در کنار یک بزرگراه قرار گرفته است. اینجا یک مسیر کاملا صعودی بوده و در فاصله ای کمتر از یک مایل، ارتفاع آن حدود 400 فوت افزایش پیدا می کند. اما بازدید از این اینجا ارزش تحمل این افزایش ارتفاع را دارد. این دریاچه یخ زده در پایین کوه های اطراف قرار گرفته و تصویر این کوه ها را مانند یک آینه در خود منعکس می کند. آب این دریاچه بسیار شفاف ولی کم عمق است. طول مسیر پیاده روی اگل فالز تو اگل لیک حدودا 2.5 مایل می باشد. مشکل اصلی این مسیر پارکینگ است که با توجه به تعداد افرادی که از این منطقه بازدید می کنند، بسیار محدود است و در یک تعطیلات آخر هفته پیدا کردن جای پارک یک شانس بزرگ تلقی می شود. بسیاری از مردم برای دیدن این مسیر به اینجا می آیند بنابراین تنها راه حل برای شما این است که هر چه سریعتر به اینجا بیایید.

مسیر پیاده روی گرانیت لیک اند سوت مجیه پیک

افراد گزینه های متفاوتی برای انتخاب در این مسیر دارند. آن ها می توانند در یک مسیر آسان از دریاچه گرانیت به سمت مجیه پیک بروند و یا برای ماجراجویی بیشتر به سمت بالای قله سوت مجیه پیک حرکت کنند. بهترین نقطه این منطقه دریاچه تاهو و دریاچه گرانیت است که یک مکان فوق العاده آرام و آرامش بخش است. اگر تصمیم دارید به سمت بالای مسیر حرکت کنید حتما شاهد مناظری زیبا از دریاچه تاهو خواهید بود. پیاده روی در مسیر دریاچه گرانیت کمتر از یک مایل است و حدود 900 فوت افزایش ارتفاع دارد اما مسیری که به سمت بالای قله سوت مجیه پیک می رود حدود 1900 فوت افزایش ارتفاع خواهد داشت. این مسیر سراشیبی بسیار تندی دارد و یک مایل دیگر به طول مسیر اضافه می گردد. مسیر یک مقدمه برای ورود به زیست بومی خاص است که در ساحل جنوب غربی دریاچه تاهو واقع شده و همه مسافران برای ورود به منطقه مجبورند مجوز بگیرند.

مسیر پیاده روی گلن الپین به سمت مسیر الوها لیک

مسیرهای متعددی از گلن الپین به سمت جنوب در نزدیکی دریاچه فالن لیف وجود دارد اما اگر به دنبال یک مسیر پیاده روی نسبتا طولانی می باشید، مسیر زیبای الوها لیک را انتخاب کنید. این مسیر پیاده روی 12 مایلی پر از گل های وحشی بی نظیر بوده که شما قبل از رسیدن به سواحل اهولا آن را پشت سر خواهید گذاشت. در اینجا از بین صخره ها عبور کنید تا به آب های زیبا و شفاف برسید. این منطقه یکی از زیباترین دریاچه های آلپی بوده که با کوه ها و جزایر کوچک احاطه شده است. این مسیر در برخی نقاط دارای افزایش ارتفاع است ولی به طور کلی مسیر لذت بخشی برای شما در بین بهترین مسیرهای پیاده روی در جنوب دریاچه تاهو خواهد بود.

مسیر پیاده روی اسکای لاین

مسیر پیاده روی اسکای لاین یک مسیر تابستانی محبوب است که به راحتی شما می توانید از طریق آن به ارتفاعات بالای الپ بروید. طول این مسیر حدود 2 مایل بوده و توسط مناظری از دریاچه تاهو و حومه آن احاطه شده است. اگر شما از مناطقی که ارتفاع پایین تری دارند خود را به دریاچه تاهو رسانده اید، این مسیر بسیار مناسب شما است تا از طریق آن به ارتفاعات بالاتر صعود کنید. شما توسط یک صندلی متحرک به نقطه آغاز این مسیر در بین زیباترین مسیرهای پیاده روی در جنوب دریاچه تاهو برده خواهید شد.

مسیر پیاده روی ام تی.تالاک

اگر می خواهید بلندترین قله در منطقه تاهو را ببینید، به سمت قله ام تی.تالاک بروید. طول این مسیر پیاده روی تقریبا 10 مایل بوده و حدود 3200 فوت افزایش ارتفاع دارد اما به قدری این مسیر لذت بخش است که شما پس از طی آن احساس خوبی خواهید داشت. مناطق خیره کننده ای در طول این مسیر وجود خواهد داشت که برخی از آن ها عبارتند از منظره دریاچه فالن لیف که در بدو ورود به اینجا وجود دارد، منظره دریاچه فلوتینگ ایسلند و کاتدرال، تاهو، کارسون رنگ. نقطه ی ورودی این مسیر در بزرگراه 89، در جاده ای به سوی کمپ شلی است. این مسیر در یک منطقه زیست محیطی خاص واقع شده بنابراین شما باید مجوز دریافت کنید.

در دریاچه تاهو جنوبی کجا اقامت کنید؟ هتل های لوکس

هتل تاهو که در جنوب دریاچه تاهو واقع شده، دارای اتاق ها و سوییت هایی خاص است که مناظری زیبا از دریاچه را به نمایش می گذارند. این هتل در سال 2016 بازسازی شد و از امکانات نسبتا بیشتری از سایر هتل های لوکس برخوردار است. هر کدام از اتاق های این هتل یک شومینه و آشپزخانه با امکاناتی کامل را دارا می باشند. این هتل مابین دریاچه تاهو جنوبی و مرکز اسکی هونلی قرار گرفته است.

هتل های متوسط

یکی از بهترین گزینه ها از بین هتل های متوسط هتل سیس این 7 است. اتاق ها و سوئیت هایش با ظرافت خاصی تزیین شد. برخی از آن ها دارای شومینه هستند و در اندازه های مختلفی قرار می گیرند. این هتل دارای یک وان حمام در فضای باز و یک صبحانه رایگان است. ساحل و رستوران ها فقط در فاصله کوتاهی از اینجا قرار دارند. یکی دیگر از گزینه های عالی هتل ویلیج آمریکن است. اینجا دارای استخری بزرگ در فضای باز و اتاق های بزرگ و سوئیت هایی با آشپزخانه می باشد. برای اقامت در یک هتل متوسط که در یک موقعیت ساحلی قرار گرفته، حتما باید به سراغ هتل بیچ ریتریت اند لودگ بروید. این هتل شامل دو رستوران، اتاق های بزرگ و شیک و مناظری از دریاچه در یکی از دیدنی ترین مسیرهای پیاده روی در جنوب دریاچه تاهو می باشد.

هتل های ارزان قیمت

در فصولی که توریست های بسیاری به این منطقه می آیند، پیدا کردن هتل های ارزان قیمت کار بسیار دشواری است. یکی از بهترین گزینه ها، پانسیون کوه های بزرگ تاهو است که دارای مکان مرکزی بزرگ است. اتاق ها راحت هستند و در اندازه های مختلفی می باشند. برخی از آن ها شومینه هم دارند. صبحانه نیز به صورت رایگان سرو می شود. یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت که شما می توانید اقامت راحتی را در آن تجربه کنید، هتل متل مترهورن بوده که دارای اتاق های عمومی با قیمتی عمومی می باشد.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: جهانگردی اماکن تفریحی اماکن دیدنی جهان گردی پیاده روی تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان که به دلیل نصب توری بر روی کوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه مسدود اعلام شده، به دلیل شرایط جوی آب و هوا لغو انسداد شد.

شایان ذکر است در صورت انسداد مجدد این محور اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

کد خبر 6086127

دیگر خبرها

  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • زیباترین جاهای دیدنی ویتنام