Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان جهان در صوفیه به مصاف تیم های آمریکا، کانادا و بلغارستان می رود.

مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی شهرهای صوفیه، وارنا، بولونا و میلان برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران در گروه G و در شهر صوفیه به مصاف آمریکا، کانادا و بلغارستان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران، فردا چهارشنبه به صوفیه خواهد رفت تا برای دیدارهای مرحله دوم آماده شود.

با توجه درخشش هلند در گروه دوم مسابقات و شکست کانادا در دیدار آخر برابر فرانسه، این تیم قدرتمند به عنوان تیم چهارم گروه دوم با ایران همگروه شد.

همچنین آمریکا به عنوان تیم اول گروه سوم در کنار ایران قرار دارد تا با حضور بلغارستان میزبان و با انگیزه، تیم ملی ایران کار فوق العاده سختی در این گروه داشته باشد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی ۴ تا ۹ اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود و تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی ۲۰ روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یک تا ۶ خردادماه خواهد بود، حضور پیدا می‌کند.

اسامی تیم مردان:
محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی، فائز محمدی

اسامی بانوان:
مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، حوریه حاجی حسینی
سرمربی: سونگ چیل هونگ
مربی ریکرو: مهسا بدخشان
سرپرست: مهدی خالقی

کد خبر 6081919

دیگر خبرها

  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد