Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
وقتي سلبريتي هاي زيبا را توي مجله ها و تلويزيون مي بينيد هيچوقت نمي توانيد تصور کنيد در زندگي واقعي شان به اين خوبي نيستند چون هميشه تميز و تازه به نظر مي رسند سلبريتي ها بيشتر از همه به انواع و اقسام لوازم بهداشتي دسترسي دارند اما بعضي هايشان آنطور که بايد استفاده مفيد از آن ها نمي برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه خيلي از سلبريتي ها بهداشت خوبي ندارند و حتي ممکن است از نزديک بوي بد بدن يا دهانشان باعث شود از آن ها دوري کنيد. اين سلبريتي ها به دلايل مختلفي از عدم مصرف دئودورانت گرفته تا حمام نرفتن به بوي بد دهان و بدن معروف هستند. ثروتمند و مشهور شدن باعث شده است ديگر دست از بهداشت بردارند. دفعه بعد که نسبت به يک سلبريتي احساس حسادت کرديد يادتان بياوريد که ممکن است او هم مثل بعضي از هم سطح هايشان دهان بدبويي داشته باشد.
در ادامه با سلبريتي هايي که بهداشت خوبي ندارند آشنا بشويم:
جسيکا سيمپسون
جسيکا يک ستاره پاپ و بازيگر معروف است که اگر درباره بهداشت دهانش بدانيد شوکه مي شويد. جسيکا در برنامه “الن دي جنرس شو” گفت دندان هايش فقط 3 بار در هفته مسواک مي زند چون دندان هايش به اندازه کافي سفيد هستند و نمي خواهد بيشتر از اين براق و صيقلي شوند. جسيکا در ادامه مي گويد با دستمال روي دندان هايش مي کشد و اصرار دارد که دهانش هميشه بوي خوب مي دهد. اما هر روز از نخ دندان و دهانشويه استفاده مي کند.

جسيکا يک ستاره پاپ و بازيگر معروف است که اگر درباره بهداشت دهانش بدانيد شوکه مي شويد
کورتني کارداشيان
کورتني يکي از اعضاي خانواده ثروتمند و معروف کارداشيان هميشه از چيزهاي طبيعي و ارگانيک استفاده مي کند. به خصوص وقت غذا خوردن و نگهداري از بچه ها. کورتني زمان بچه شير دادن از دئودورانت استفاده نمي کرد و بدنش به قدري بوي بد مي داد که همسرش اسکات ديسيک و خواهرش کلويي کارداشيان به آن تذکر مي دادند. جالب است که چنين شخصي وقتي خواهرش کيم توليد کننده برند عطر است بوي بد مي دهد. البته کلويي فقط به خاطر اين که مواد شيميايي دئودورانت ها به نوزادش آسيب نرساند اين کار را مي کرد و بعد از پايان دوره شيردهي دوباره از دئودورانت استفاده کرد.

کورتني زمان بچه شير دادن از دئودورانت استفاده نمي کرد
مگان فاکس
مگان فاکس يکي از جذاب ترين بازيگران هاليوود است اما اگر درباره عادت هاي بد بهداشتي اش بدانيد نظرتان نسبت به آن عوض مي شود. مگان اعتراف کرده که هميشه فراموش مي کند فلاش تانک توالت را بکشد. او مي گويد هميشه کمد لباس هايش بوي بد مي دهد اما دليل آن را نمي داند. در خانه آدم شلخته اي است و هيچوقت خانه را مرتب نمي کند.

مگان اعتراف کرده که هميشه فراموش مي کند فلاش تانک توالت را بکشد
متيو مک کانهي
متيو در ظاهر خيلي خوشتيپ است اما وقتي از نزديک آن را ببينيد نظرتان نسبت به آن عوض مي شود چون هميشه بدن او بوي بدي مي دهد. متيو تقريبا دوازده ساله که از دئودورانت استفاده نمي کند.

متيو در ظاهر خيلي خوشتيپ است اما هميشه بدن او بوي بدي مي دهد
بريتني اسپيرز
اين خواننده مشهور که خيلي ها دوسش دارند در مسائل بهداشتي يک کم ضعيف است. مثلا لباس ها و موهايش را خيلي دير به دير مي شويد و در خيلي از عکس ها مي بينيد که پابرهنه راه مي رود حتي در ايستگاه پمپ بنزين. بريتني در يکي از سفرهاي هوايي اش کفش هايش را داخل هواپيما درآورده و بخاطر بوي بد پاهايش يکي از مهماندارها به آن تذکر داده که کفش هايش را بپوشد. گزارش شده که بريتني توي رختخواب غذا مي خورد و ديگر غذاهايي که روي تخت مي ريزد را جمع نمي کند.

بريتني اسپيرز بيشتر مواقع پابرهنه راه مي رود حتي در ايستگاه پمپ بنزين
جاني دپ
جاني دپ بازيگر جذابي است که حاميان زيادي دارد اما اين بازيگر جذاب به حمام نکردن و بوي سيگار دادن معروف است. جاني اعتراف کرده که روزها حمام نمي رود و حتي مسواک هم نمي زند. شايد مرتب کردن موهاي چرب براش راحت تر است شايد هم وقت حمام رفتن ندارد.

جاني دپ اين بازيگر جذاب به حمام نکردن و بوي سيگار دادن معروف است
برد پيت
شايد برايتان ناراحت کننده باشد اما بايد بگويم که برد پيت هم بدنش بوي بدي مي دهد. برد پيت ديگر از صابون استفاده نمي کند و از ترکيب سرکه سيب و ليمو در حمام استفاده مي کند. آنجلينا جولي و بچه هايش که از بوي بد او اذيت مي شدند از او خواستند که ديگر اينکار را نکند ولي برد پيت معتقد است که مصرف مواد شيميايي را بايد متوقف کرد. برد پيت خودش را نمي شويد و براي تميز کردن بدنش از دستمال بچه استفاده مي کند.

برد پيت خودش را نمي شويد و براي تميز کردن بدنش از دستمال بچه استفاده مي کند
کمرون دياز
کمرون دياز يکي ديگر از سلبريتي هايي است که با مصرف دئودورانت مخالف است. او دوازده ساله که از محصولات ضد تعريق استفاده نمي کند اما به جاش از مواد طبيعي استفاده مي کند. زير بغل لباس هاي کمرون هميشه زرد است و يک لباس را چند روز مي پوشد. کمرون معتقد است که دئودورانت ها منافذ پوست زير بغل را مي بندد و باعث مي شود بوي بدتري بدهيم.

کمرون دياز يک لباس را چند روز مي پوشد
منبع : bedunim.ir

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم

سه نماینده استان زنجان در بهارستان با برگزاری انتخابات یازدهم اسفند مشخص شدند و تعیین تکلیف دو نماینده دیگر در حوزه‌های انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شد و نبی‌الله محمدی و سیدمحمد اسماعیلی در دور دوم انتخابات مجلس به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز دیگر بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم نمانده است، در حوزه انتخابیه زنجان و طارم دو کاندید رقابت می‌کنند و فضای رقابتی بین این دو نماینده حکم‌فرماست، در این گزارش بر آن شدیم تا به معرفی نامزدهای راه پیدا کرده به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بپردازیم.

نبی‌الله محمدی متولد ۱۳۵۷ است، مقطع ابتدایی را در مدرسه اسرافیل گنجی و راهنمایی را در مدرسه حافظ و دبیرستان را در مدرسه قدس زنجان سپری کرد و بعد از گذراندن دوره کارشناسی در ابهر رشته مدیریت دولتی در قزوین را در مقطع ارشد ادامه داد و مقطع دکتری را در دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات تهران در رشته مدیریت دولتی با معدل الف به پایان رساند.

وی تدریس را از سال ۱۳۸۱ به عنوان دبیر در هنرستان‌های کار و دانش هفتم تیر و ابوریحان و خوارزمی شهر خدابنده آغاز کرد و در سوابق کاری‌اش رئیس اداره اداره ورزش و جوانان، رئیس دانشگاه پیام نور دیده می‌شود، سال ۱۳۹۳ از وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل می‌شود و به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه در رشته مدیریت دولتی مشغول امر پژوهش و تدریس است.

ارائه بیش از ۶۰ مقاله علمی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی با موضوعات مدیریتی و سیاسی و خط مشی‌گذاری و بودجه‌ریزی و تألیف کتاب‌های کارآفرینی سازمانی و مدیریت امور استخدامی با رویکرد راهبردی بخشی از فعالیت‌های علمی وی است، این داوطلب یازدهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه زنجان و طارم در دور اول ۲۶۶۷۰ رأی را کسب کرد.

محمد اسماعیلی، نیز کارشناس علوم سیاسی کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس نهم و فرمانده گروهان و جانشین گردان (جانشین شهید حمید باکری) در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

وی رئیس ستاد تیپ ٣۶ انصار المهدی استان زنجان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه منطقه زنجان، فرمانده ناحیه مقاومت زنجان و جانشین سپاه استان زنجان نیز از دیگر سوابق کاری‌اش است، میزان آرای این کاندید در دور اول ۱۹۱۶۶ بود.

کد خبر 750362

دیگر خبرها

  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • ببینید | عاقبت سلبریتی هایی که به ایران پشت پا زدند چه شد؟
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد