Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@17:12:12 GMT

تشییع پیکر دو شهید گمنام در محوطه جام جم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۸۴۶۵

تشییع پیکر دو شهید گمنام در محوطه جام جم

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ در هشتمین روز از محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش، رئیس و کارکنان رسانه ملی با حضور در دسته عزاداری در محوطه جام جم، پیکر دو شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس را تشییع کردند.

در این مراسم که با حضور دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی و جمعی از مدیران و کارکنان صداوسیما از مقابل ساختمان شماره ۲ معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی آغاز شد، دسته بزرگ عزاداری سازمان صدا و سیما تا مسجد بلال به نوحه خوانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول این مسیر که پیکر شهدای گمنام هم روی دوش کارکنان این سازمان حمل می‌شد، علاوه بر عزاداری، سینه زنی و نوحه خوانی برای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم سنج و دمام زنی به سبک مردمان جنوب کشور نیز برگزار شد.

دسته عزاداری رسانه ملی پس از این مراسم با تجمع بر سر مزار شهدای گمنام که در صحن مسجد بلال آرمیده اند و سینه زنی و عزاداری برای حضرت علی اکبر (ع) نماز جماعت را با شکوه برگزار کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روابط عمومی محرم عزاداری دفاع مقدس رسانه رسانه ملی سازمان صدا و سیما مسجد حضرت علی جام جم دفاع مقدس سازمان صدا و سیما عزاداری محرم پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

دریافت 20 MB

«رائد صقر»؛ سخنگوی نیروهای دفاع شهری فلسطین: تاکنون نزدیک به ۱۸۵ تا ۱۹۰ شهید را در این گور دسته جمعی شناسایی کرده ایم. آمار دقیقی از تعداد شهدا در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این آمار از ۳۰۰ تا ۴۰۰ شهید نیز فراتر خواهد رفت.

همزمان با عملیات تفحص شهدا، مادران فلسطینی با حلقه زدن در اطراف پیکر شهدا در آرزوی یافتن  پیکر فرزندان مفقود شده خود در گورهای دسته جمعی محوطه مرکز درمانی ناصر هستند.

یک مادر شهید که پس از دو ماه موفق به شناسایی پیکر فرزندش در این گورهای جمعی شد به خبرنگار تسنیم گفت: الان که پسرم را پیدا کرده ام، قلبم آرام گرفت. همه به من می گفتند به دنبال پیکر فرزندت نباش، معلوم نیست بتوانی جسد او را پیدا کنی، اما من می خواستم او را دفن کنم و برایش فاتحه بخوانم تا آرام شوم.

پس از پیدا شدن گورستان مخفی بیمارستان شفا در غزه، این دومین نمونه از گورهای دسته جمعی فلسطینیان است که نشانگر تلاش ارتش اسرائیل برای پنهان کردن آثار جنایات خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • کشف پیکر صدها فلسطینی در گورهای دسته‌جمعی، فرانسه را نگران کرد!
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه