Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در دور دوم رقابت های قهرمانی در گروه G با تیم‌های آمریکا، کانادا و بلغارستان هم گروه شد.

به گزارش ایسنا، در پایان دور گروهی رقابت های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ گروه بندی دور دوم این مسابقات نیز مشخص شد و تیم‌ملی والییال ایران در گروه G با تیم‌های آمریکا، کانادا و بلغارستان‌ هم گروه شد و باید پس از سه روز استراحت از جمعه به مصاف رقبایش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور دوم رقابت های والیبال قهرمانی جهان  ۲۰۱۸ پس از حذف دو تیم انتهای جدول گروه های چهار گانه با صعود ۱۶ تیم‌ برتر باز هم به صورت گروهی برگزار می شود و تیم‌ها با توجه به جایگاهشان در دور نخست در چهار گروه چهار تیمی قرار گرفتند.

تیم ملی والیبال ایران هم در دور نخست مرحله گروهی با کسب چهار پیروزی برابر پورتوریکو، بلغارستان، کوبا و فنلاند و قبول یک شکست مقابل لهستان توانست ۱۱ امتیاز را کسب کند و به عنوان گروه D به دور دوم صعود کند.

هم چنین پس از اتمام دیدار های روز پایانی دور گروهی گروه بندی سایر گروه ها نیز مشخص شد که در گروه E  تیم ملی ایتالیا پس از سر گروهی در گروه A با تیم‌های روسیه، هلند و فنلاند هم گروا شد تا با توجه به قدرتمندی روس ها و هم چنین شگفتی سازی هلندی ها باشکست فرانسه و برزیل، لاجوردی پوشان‌ میزبان کار سختی برای صعود به مرحله حذفی در پیش رو برداشته اند.

در گروه F که به نسبت سایر گروه ها روی کاغذ راحت تر به نظر می رسید تیم ملی برزیل قهرمان المپیک با بلژیک، اسلوونی و استرالیا هم‌ گروه شد که با توجه به نمایش هماهنگ شاگردان کواچ در تیم اسلوونی و همچنین شگفتی سازی استرالیا با صعود به دور دوم می توانیم شاهد بازی های دیدنی باشیم.

اما رپدر یکی از سخت ترین گروه ها که می توان لقب گروه مرگ را به آن داد تیم های ملی لهستان، صربستان، فرانسه و آرژانتین در گروه H هم‌ گروه شدند که نبرد سه تیم قدرتمند با همدیگر در کنار حضور مردی متفکر به نام ولاسکو باید شاهد دیدار هایی زیبا باشیم.

در گروه G هم تیم های آمریکا، کانادا، بلغارستان و ایران هم گروه شدند.

گروه بندی دور دوم رقابت های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ به ترتیب زیر است:

گروه E 
ایتالیا، هلند، روسیه و فنلاند
گروه F 
برزیل، بلژک، اسلوونی و استرالیا
گروه G
آمریکا، ایران، کانادا و بلغارستان
گروه H 
لهستان، صربستان، فرانسه و آرژانتین


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام والیبال قهرمانی جهان 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که روز دوم فروردین ماه امسال در دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 موفق به گلزنی شد و در لحظات پایانی نیمه نخست به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، پس از حدود 25 روز فاصله گرفتن از میادین دوباره به تمرینات گروهی بازگشته و با انگیزه بالا کارش را انجام می‌دهد.

ستاره ایرانی جالوروسی که دو روز قبل (سه‌شنبه) به تمرینات گروهی آ. اس. رم اضافه شد، شرایطی در تمرینات داشته که نشان از مصدومیت ندارد و در بازی درون تیمی عملکرد خوبی داشته تا آماده ادامه فصل شود.

سردار آزمون در تمرین روز گذشته جالوروسی در کنار لئاندرو پاردس و لورنزو پلگرینی، ستاره‌های آرژانتینی و ایتالیایی تیمش دیده شد و در کنار آنها عکس یادگاری گرفت.

ستاره ایرانی رم بعید است در مسابقه امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان حضور پیدا کند، اما از رقابت‌های سری آ احتمالا به فهرست برگردد.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است