Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@20:42:58 GMT

حمایت سازمان‌ ملل از توافق ترکیه و روسیه درباره ادلب

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۸۵۲۸

نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از توافق روز گذشته رؤسای جمهوری ترکیه و روسیه درباره ادلب استقبال کرد. آفتاب‌‌نیوز : «استفان دی‌میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از توافق روز گذشته میان رؤسای جمهوری ترکیه و روسیه درباره ادلب در سوریه استقبال کرد.
به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از تاس، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در این خصوص گفت: از این واقعیت که دیپلماسی توانسته است پیشرفت خوبی را در تلاش ها برای حل برخی از چالش ها ایجاد کند، استقبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: من از پوتین و اردوغان رؤسای جمهوری روسیه و ترکیه تشکر می کنم.
«استفان دی‌میستورا» در ادامه تأکید کرد: از همه طرف ها می خواهم تا با خودداری از اقدامات تنش آفرین، اوضاع در این منطقه را متشنج نکنند.
این در حالی است که روز گذشته و در جریان سفر رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به شهر سوچی در روسیه و دیدار با ولادیمیر پوتین توافقاتی درباره ادلب در سوریه اعلام شد که یکی از آنها لغو عملیات در این شهر است.
منبع: خبرگزاری مهر کد خبر: ۵۴۶۳۲۵ تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان ملل توافق ادلب ترکیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: این کشور مخالف محکومیت های یکجانبه علیه کشورهای آفریقایی است.

«واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد: روسیه قاطعانه محدودیت های اعمال شده یکجانبه علیه کشورهای آفریقایی را محکوم می کند.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که این کشور از تلاش برای استفاده از تحریم های شورای امنیت سازمان ملل برای مداخله در امور داخلی کشورهای آفریقایی جلوگیری می کند.

نبنزیا افزود که روسیه به کمک در جهت تقویت پتانسیل کشورهای آفریقایی از جمله در شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی ادامه می دهد.

دیپلمات ارشد روسیه تاکید کرد که روسیه با تحمیل هر گونه دستور العمل سازمان های سیاسی از خارج مخالف است و از کاهش فشار تحریم ها بر کشورهای مستقل آفریقایی حمایت می کند.

کد خبر 6088034

دیگر خبرها

  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان