Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@02:33:58 GMT

هم گروهی های والیبال ایران مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۸۵۵۱

هم گروهی های والیبال ایران مشخص شدند

تیم ملی والیبال ایران در دور دوم رقابت های قهرمانی در گروه G با تیم‌های آمریکا، کانادا و بلغارستان هم گروه شد.

به گزارش ایسنا، در پایان دور گروهی رقابت های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ گروه بندی دور دوم این مسابقات نیز مشخص شد و تیم‌ملی والییال ایران در گروه G با تیم‌های آمریکا، کانادا و بلغارستان‌ هم گروه شد و باید پس از سه روز استراحت از جمعه به مصاف رقبایش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور دوم رقابت های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ پس از حذف دو تیم انتهای جدول گروه های چهار گانه با صعود ۱۶ تیم‌ برتر باز هم به صورت گروهی برگزار می شود و تیم‌ها با توجه به جایگاهشان در دور نخست در چهار گروه چهار تیمی قرار گرفتند.

تیم ملی والیبال ایران هم در دور نخست مرحله گروهی با کسب چهار پیروزی برابر پورتوریکو، بلغارستان، کوبا و فنلاند و قبول یک شکست مقابل لهستان توانست ۱۱ امتیاز را کسب کند و به عنوان گروه D به دور دوم صعود کند.

هم چنین پس از اتمام دیدار های روز پایانی دور گروهی گروه بندی سایر گروه ها نیز مشخص شد که در گروه E تیم ملی ایتالیا پس از سر گروهی در گروه A با تیم‌های روسیه، هلند و فنلاند هم گروا شد تا با توجه به قدرتمندی روس ها و هم چنین شگفتی سازی هلندی ها باشکست فرانسه و برزیل، لاجوردی پوشان‌ میزبان کار سختی برای صعود به مرحله حذفی در پیش رو برداشته اند.

در گروه F که به نسبت سایر گروه ها روی کاغذ راحت تر به نظر می رسید تیم ملی برزیل قهرمان المپیک با بلژیک، اسلوونی و استرالیا هم‌ گروه شد که با توجه به نمایش هماهنگ شاگردان کواچ در تیم اسلوونی و همچنین شگفتی سازی استرالیا با صعود به دور دوم می توانیم شاهد بازی های دیدنی باشیم.

اما رپدر یکی از سخت ترین گروه ها که می توان لقب گروه مرگ را به آن داد تیم های ملی لهستان، صربستان، فرانسه و آرژانتین در گروه H هم‌ گروه شدند که نبرد سه تیم قدرتمند با همدیگر در کنار حضور مردی متفکر به نام ولاسکو باید شاهد دیدار هایی زیبا باشیم.

در گروه G هم تیم های آمریکا، کانادا، بلغارستان و ایران هم گروه شدند.

گروه بندی دور دوم رقابت های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ به ترتیب زیر است:

گروه E
ایتالیا، هلند، روسیه و فنلاند
گروه F
برزیل، بلژک، اسلوونی و استرالیا
گروه G
آمریکا، ایران، کانادا و بلغارستان
گروه H
لهستان، صربستان، فرانسه و آرژانتین

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید

به گزارش قدس آنلاین، دیدار چهارم از سری فینال لیگ برتر والیبال اوکراین برگزار شد و در آن، تیم پرامیتی با حساب ۳ بر ۲ از سد اپی‌سنتر گذشت تا با کسب سومین پیروزی، مثل فصل گذشته، قهرمان لیگ اوکراین شود.

هدایت تیم اپی‌سنتر بر عهده مائوریسیو پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی ایران است.

پائز روز ۴ اردیبهشت با حضور در تهران، هدایت تیم ملی را رسما بر عهده می‌گیرد تا تیم ایران را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کند.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه